Potterova družina

02. 04. navečer

miranda s ružom

Narukvica djeluje! I stvarno sam sretna... Istina, nakon kiše dolazi sunce...
Kako je danas bilo dobro... Umjesto zadaća i učenja ja sam izašla... I duuugo se zadržala....
Bila sam kod jezera, kao i obično... Netko mi je prišao i poklopio oči... Nasmijala sam se, primila te ruke i pogledala tko je.
"Hej... Što ti ovdje radiš?"
"Šećem... Kao i obično..."
Nasmijala sam se.
"Jesi li za šetnju?"
"Naravno..."
Krenuli smo prema vrtu. To je dio odmah iza Južne kule, ali malo ljudi zna za njega. Tamo rastu najljepše ruže....
"Saznala sam odakle mi narukvica..."
"I?"
"Nasljedna je..." ispričala sam mu priču o narukvici...
"Znači, trebala bi ti pomoći da nađeš dečka?"
"Da..."
"Jesi li sigurna da trebaš daleko tražiti?"
"Da, iako ti ponekada ono što trebaš stoji ispred tebe..."
Ubrao je jednu ružu i stao s njom pred mene.
"Sigurno?"
Nasmijala sam se, uzela ružu i krenula prema dvorcu. Sunce je već zalazilo.
Došla sam u kulu i počela razmišljati... Zaljubila sam se... Da, zaljubila sam se u "lice iz vatre"!!! Idem sanjariti...

- 21:16 - Komentari (14) - Isprintaj - #