Potterova družina

28. 03. navečer

kotlić

Jutros, čim sam izašla iz bolničkog krila, potrudila sam se saznati nove tračeve. I bili su stvarno dobri. Znači, misterij zvan Lily rješen je.
Duje je jučer odlazio. Nitko nije očekivao tako srcedrapateljan rastanak, ali Lily je pojurila do njega. Kako sam čula, Jamesevo lice poprimilo je čudan izraz i boju, nekolicina cura otvorila je usta isčekujući nastavak, a ostatal... Pa, Lily i Duje su bili u zagrljaju. I onda se dogodilo. Duje je promašio Lilyn obraz za par centimetara. Poljupcem. Poljubio ju je pred svima. Naravno, ne bi Lily bila Lily da mu nije opalila šamarčinu, na što se James ponosno zacrvenio i prišao joj. Zvuči kao materijal za neki film.
Danas je bilo zanimljivo na Čarobim napitcima. Slughorn je bio dosadan, ali ja sam mu prišla i pitala ga za svojstva tog napitka (saznala sam da se zove Firis Lu, potječe iz Japana). Najprije me čudno pogledao, a onda se raspričao.
"To je napitak koji se koristi za lječenje sitnih boljčica poput sportske ozljede i posljedica dječjeg dvoboja. Budući da cvijet iris ima najviše čestica u tom napitku, djeluje na korjen slatkovodne repe te ispušta prepoznatljive mirisne plinove."
"A ima li kakve nuspojave?"
"Pa naravno! Privremeno ludilo, živčanost... Ali moguće ih je sprječiti vrlo jednostavnim napitkom."
"Profesore... Možete li mi dati recept?"
Naravno, dao mi ga je i pozvao na domjenjak ovaj četvrtak. Neću doći.

1 korjen irisa
6 nasjeckanih plodova slatkovodne repe
8 grama pepela
1 litra izvorske vode
Korjen irisa nasjeckati na kolutiće i pomješati s 2 grama pepela u izvorskoj vodi kuhajući na laganoj vatri. Nakon 4 minute dodati 2 grama pepela i 3 nasjeckana ploda slatkovodne repe. Nakon 7 minuta dodati ostatak plodova slatkovodne repe i mješajući u smjeru kazaljke na satu usipati ostatak pepela. Ostaviti da se ohladi i popiti 2 dl pet puta dnevno. Dovoljna je jedna doza.

Ma super... Bar ću biti normalna. Koliko mogu biti u ovom trenutku. Mislim, rođakinja mi je duh, moj bivši dečko se povlači po dvorcu s mojom prijateljicom, Lily ima 3 udvarača, Vionna se udaje... Ups, moram uzeti napitak, čini se da je popustilo.

- 21:35 - Komentari (26) - Isprintaj - #