Potterova družina

17. 03. navečer

kiss

Vjerujem u Mayu. Čini se jedina normalna u ovom društvu čudaka. Uz Lily, ali Lily je prikrivena. Grono, ne znam kome više mogu vjerovati. Najviše mi je žao Jamesa. Nije to zaslužio, on je stvarno voli, ta njihova veza je bila kratka, ali su si savršeno pasali... Još si uvjek pašu, samo ne znam hoće li mu Lily reći. Da sama sebi razjasnim, Lily je prevarila Jamesa. Silazila sam sa trećeg kata nakon Aritmancije, i čula neke šumove ispod stepenica. Sišla sam i pogledala što se događa, ali vidjela sam samo neku crvenokosu djevojku da se ljubi s nekime. Bili su u utu pa im nisam vidjela lica. Nisam ih htjela ometati pa sam samo krenula dolje, a nakon par sekundi dostigla me Lily. Ruž joj je bio razmazan, a osmjeh od uha do uha. Ubrzo je Duje protrčao pokraj nas. Upitno sam pogledala Lily, a ona se nasmješila.
Ne mogu vjerovati da je moja najbolja prijateljica to napravila. Što je mislila?! Nemam pojma.
"Lily, zašto?"
"Jer mi se sviđa!"
"Ponašaš se... Užasno! Duju poznaješ dva dana, i odlazi da pet dana, a Jamesa, koji te stvarno voli, ostavljaš na cjedilu!"
"Ne..."
"MOLIM?! Nećeš reći Jamesu?!"
"Ne."
"Koja si ti..."
"Pa, to je moj izbor. I tebi preporučujem malo zabave, sada kada više nisi sa Siriusom..."
"ŠUTI! Pa nisi normalna... Jesi li ti pila?"
"Nemoj nikome reći."
"Što?!"
"Pa da sam se ljubila s Dujom."
"Znaš što? Ja se ne mješam u tvoj ljubavni život. Radi što želiš, ali meni ne plači. Stvarno ćeš izazvati katastrofu. Ako uspiješ to zatajiti... Bravo."
"Miranda, opusti se..."
"Tako? Nikada." odbrusila sam joj i otišla. Još ne mogu vjerovati, mislila sam da se to ne događa ljudima, da je to iz filmova...

- 22:00 - Komentari (40) - Isprintaj - #