Potterova družina

15. 03. navečer

Sproutica

Pitala sam Lily gdje su ona i Maya jučer bile. Rekla je da Maya nije bila s njom. Niti Sirius. Lily je bila s Dujom. Kaže da mu je pokazivala Staklenu sobu i Sobu potrebe. Čudi me što Maye i Siriusa nije bilo. Znam da nisu vježbali metloboj, jer bi James bio s njima. Jesam li ja jedina kojoj je to sumnjivo? Vjerujem da jesam. Uglavnom, moram nastaviti od jučer. Zvala me Amelija pa nisam stigla dovršiti.
Kada smo Benjamin i ja ulazili u dvorac primjetili smo obavjest. Pisalo je da sljedeću subotu (26. ožujka) idemo u Hogsmade. Tužno sam spustila glavu. Sjetila sam se Siriusovog i mog poljupca, slike u novinama... Rekao je
"Znam. I ja čitam novine."
Pogledala sam ga sa suzama u očima. Ali, poput svih dečkiju, nije shvatio da ne želim ići, nego me pitao
"Što kažeš na to da idemo zajedno?"
"Pa, dobro... Bok, moram ići!" odgovorila sam. Dečki nikada ne znaju što kada treba reći. Tko im kriv... Moramo ih trpiti.
Danas sam se posvađala sa profesoricom Sprout. Rekla sam joj da neću okopavati kako bi ona uredila staklenik, jer ja dobijem bradavice, a ona to može srediti s pol' muke. Oduzela je Griffindorima 25 bodova! Pa nije normalna!
Idem pronaći Mayu, u zadnje vrijeme često nestaje.

- 21:26 - Komentari (15) - Isprintaj - #