Potterova družina

10. 03. predvečer

Ne, neće biti uredu!!! Zašto mi svi to govore? Tješe me pa pobjegnu! Maya je dosada bila samnom, a onda je otišla negdje! Nije fer! Lily je išla u Hogsmade s Jamesom... Mary je kod Ethana... Amy je.... nemam pojma gdje.
Zašto me puštaju samu?! Znaju da mi je teško, znaju kako boli... Ali njih nema. Jutros sam spavala. Samo to. Nisam niti išla na nastavu, što će mi... Ionako bi ga vidjela, a to ne želim...
Dobila sam pisma od mame i Vionne. Najprije sam ih samo bacila na kraj spavaonice, a tek maloprije sam ustala i pročitala ih. Pišu mi sljedeće:

Mimmy!
Ej, pa gdje si ti? Kako ti ide sa Siriusom?

Počela sam plakati.
Mi smo počeli planirati medeni mjesec... Evo, šaljem ti prospekte, pa mi reci što ti se sviđa...
Pusa,
Vionna

Poslala mi je hrpu prospekata. Nisam ih niti pogledala.
Draga moja Mirandice!
Kako škola? Prošlo je dosta vremena od kada smo se posljednji puta čule.

Da, puno vremena. Tjedan dana.
Onaj tvoj Sirius je divam dečko, zaslužuje te. Čak se i tati sviđa, a ti znaš što to znači... Ovdje nije ništa posebno... Trebaobi ti se uskoro javiti Leopold, rekao mi je da hoće.
Neki dan u goste nam je došao Mark s obitelji. Puno te pozdravlja i ispričava ti se.
Znaš li kako je teško pisati pisma kada imaš toliko toga za reći, a znaš da će osoba koja to čita nabrzaka preletjeti i odgovoriti? Nema nagrade za trud...
Volim te, ljubavi moja.
Mama
Vivian Smith

Zašto svi spominju tog gada?! Nije imao razloga za prekid samnom, a učinio je to! Nije me niti pogledao, niti mi poslao porukicu da je tako moralo biti. Kao da se nije niti dogodilo! Da, ja ću samo sjediti i plakati, a on neka vrjeđa. Pobrinuti ću se da više nikada neku curu ne povrjedi poput mene... Posebice ne neku moju prijateljicu.

- 18:12 - Komentari (38) - Isprintaj - #