kAd izA LiepoG liCa vRReba đAvoLLica...

18.07.2007., srijeda

when I move, you move...just like that =O)

Da ne bi netko pomislio da se ovaj jednostavno predivan blog, što dizajnom što sadržajem, zatvorio, bilo bi red da nešto nabrzaka napišem...
Već je neki 18. 07., pa što se novo moglo dogoditi?
Kako sam ja provela zadnjih 2-3 mjeseca?
Nakon nekako prebrzo došlog dana maturanata, inače predobrog (stavila bi slike, ali brižni usb kabel mog mobitela je negdje nepovratno izgubljen među hrpom papira i knjižurina mog upisa na fax i sestrinog doktorata) postavilo se ono vječno i neizbježno hamletovsko pitanje „biti ili ne biti“ ili u prijevodu jednog prosječnog 18-godišnjeg gimnazijalca „na koji fax se PROBATI upisati“...
Budući da sam ja uvijek bila prekarakterna i preodlučna djevojka koja je u zadnje 2 godine od hrvatskog jezika i socijalnog radništva, preko prava došla sve do menadžmenta posve logičan slijed događaja nalagao je da se probam upisat na- opću medicinu.
E sad da ne bi netko pomislio da je to odlučivanje bilo najveći dio posla...da pojasnim onim koji nisu upoznati sa strukturom jezičnog razreda Prve sušačke hrvatske gimnazije...sasvim dobra kemija...prosječna biologija...fizika...nikakva...a samo mjesec i pol vremena.
Ustvari prijemni je došao kao olakšanje. A kuloarski tračevi govorili su da su prijave ove godine vrlo slabe.
Pouka broj jedan: ne slušajte tračeve.
Na opću medicinu prima se 120 ljudi, od čega 85 uz potporu ministarstva, odnosno prima ih se 85 što se mene tiče, jer mi nekako stari nije Bill Gates i nema 9, 300kn za moje vječno studiranje.
A prijave su rezultirale brojem od 170 ljudi.
Na što sam ja rekla odlično.
Odlično.
ALI pošto se kaže da Bog čuva budale, upalo je 60 ljudi, od kojih sam ja bila 18. (osamnaesta). Osamnaesta!!!!!
Napokon, mogla sam ponovo imati život nakon mjesec i pol dana proučavanja heksaklorcikloheksana, sinaptičkih pukotina i neurohormona i zaustavnog puta kočenja.
Napokon.
Ovim putem zahvaljujem se svim ljudima koji su me trpili tih mjesec i pol jer PMS je jednostavno preblaga riječ da se opiše moje mentalno stanje u to doba ( moji starci i sestra, dragi, i neizostavne frendice Anja, Miny, Ady, Rea, Nina itd. itd.)cerek.
A sad na reviziju ostalih, ali ne i manje bitnih dijelova mojeg života.


LJUBAVcerek: Evo, za nekih 4 dana , ja i moj dragi proslavit ćemo 6 mjeseci podnošenja jedno drugog. Bilo je uspona i padova. Našli smo se na nekoj dobro pozitivi. Valjda će tako i ostat. Nisam dobra s patetikom. Recimo da bi svoj ljubavni život na ljestvici od 1-5 trenutačno ocijenila sa 4, 71 jer uvijek može bolje.

DRUŠTVENI ŽIVOTkiss: Ostala sam preugodno iznenađena kad smo u subotu navečer ispred Capitana uz neizostavni alkohol (malo viski, malo coca-cola...) dobile posve besplatno tortilla chips i umak...ko da mi misli čitaju. Ja sam naravno sve pojela. U El riu olfa bio Akvinta party...u Phanasu svi prestari. Na Nini svi veseli, pogotovo otkad su mog „najdražeg zaštitara“ (pogledati box lijevo) strpali u zatvor na duuugo duuugo vremena.


TRENUTAČNO ČITAMbang: „The devil wears Prada“, duhovita chic-lit knjižica jer moj mozak trenutačno ne može probaviti ništa višesmijeh.

SLUŠAMwink: cajke jer moj mozak ne može probaviti višerofl; tipp: Nikola Rokvić _ Ja sam tvoj i kad spavam sa njom

PREPORUČAM:
1) posjetiti slijedeći koncert Liričkih Hijenaroflbang za koji čujetethumbup
2) Dove summer glow sa šljokicama (nula bijelih mrlja)
3) Manhattan High shine lipgloss
4) L'oreal Carbon black maskaru
5) Uživati u ljetuthumbupcool
6) Izbjegavati MUP što je više moguće

- 15:12 - say what bitch, I ain't a mind reader.... (14) - y d f&#$? - what they said

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

this is I...welcome...:D

I sit and look at life from a different angle, don't know if I'm God's child or I'm satan's angel...


PJESMA MJESECA: Linkin Park_ What I've done

get your own glitter siggies from DollieLove.com!get your own glitter siggies from Dollielove.com!get your own glitter siggies from DollieLove.com!get your own glitter siggies from Dollielove.com!get your own glitter siggies from Dollielove.com!
get your own glitter siggies from DollieLove.com!get your own glitter siggies from DollieLove.com!
get your own glitter siggies from DollieLove.com!get your own glitter siggies from Dollielove.com!get your own glitter siggies from DollieLove.com!
get your own glitter siggies from Dollielove.com!get your own glitter siggies from Dollielove.com!get your own glitter siggies from DollieLove.com!get your own glitter siggies from DollieLove.com!get your own glitter siggies from DollieLove.com!get your own glitter siggies from DollieLove.com!get your own glitter siggies from Dollielove.com!get your own glitter siggies from DollieLove.com!

mjesto radnje: Rijeka, Donja Vezhica
vrijeme radnje:otprilike sad ;)
my b-day: 13.03.1989.
fax: Medicinski fakultet u Rijeci (opća medicina)
icq number: 378-050-781


voolim =)
wave kad imam koga za nazvat kad god mi je teško...Anja, Minnie, Ady, Rea, Nina kiss
njami sve oblike juha iz vrećica budući da sam nesposobna za kuhanje
cerek dečka s kojim sam već trenutačno...volim bit zaljubljena u ljubav
dead svoju family iako mi znaju dignut tlak jer sam najmlađa i uvijek sam za sve kriva
wink činjenicu što ću za par mjeseci na fax ako daju više sile...
cool kavice petkom poslije škole u 2 lava uz fornette od pizze i čvaraka koje samo ja volim
party Ninu subotom i jednu određenu ekipu koju mi je dovoljno samo vidjet da se odvalim smijat (Gucci-man, Prada-man rofl )
wave svoj blog i ljude koji me komentiraju već dugo i cijene moju iskrenost
naughty caikice i komercijalu
bang kad pada kiša, a ja sam doma u krevetu s Pesom-blesom i kakaom
yes shopping! (i svu robu bijelo-crnih tonova dead)
greedy odvojeno od shoppinga imam užasan fetiš na cipele, čizme i sav kičasti nakit; a posebna kategorija su nepostojeće suknjice zujo
smijeh Trst...I love it...i još uvijek mi ovaj Tower nije dorastao, neka emocionalna vezanost valjda
kiss Tally Weijl & Piazzu Italiu& Mango &H&M &Pitarello & Pimkie
hrvatska Rijeku...ne bih voljela živjet nigdje drugdje u RH


ne volim =(
mah svoje bivše dečke i nadimke koje su mi davali
headbang licemjerne dvolične ljude koji su prividno dragi i simpatični
nono meso i ribu
puknucu nepotkrijepljeno tračanje (bar prikupi pravilne informacije rofl)
mad kad me ljudi tretiraju kao nesposobno dojenče i kad mi se obraćaju svisoka
lud jednog određenog zaštitara na Nini, zna on tko je, i jednog u El riu, al njega manje wink
rolleyes malograđanštinu i neukus općenito
eek pse srednje veličine (ne znam objasnit)
no svađat se i međuljudske sukobe općenito
zijev kad moram objašnjavat muškom rodu da su krive neke stvari koje su tako očito krive
zaliven kad me probudi poruka u neko doba noći

10 PJESMICA KOJE MORATE POSLUSHAT AKO VECH ODAVNO NISTE:
PACHANGA
_loco /moja apsolutno najdrazha/
KANYE WEST_diamonds from sierra leone
K'MARO_femme like u
GLORIA ESTEFAN_hoy
BEYONCE_ring the alarm
JEWEL_intuition
P.DIDDY&NICOLE_come to me
AKON&EMINEM_ smack that
JUSTIN_my love
EDO MAJKA_bomba


Image Hosted by ImageShack.us
«Cherish your vision and your dreams as they are the children of your soul; the blueprints of your ultimate achievements.» (Napoleon Hill)
Image Hosted by ImageShack.us
«All men dream, but not equally. Those who dream by night in the dusty recesses of their minds, wake in the day to find that it was vanity: but the dreamers of the day are dangerous men, for they may act on their dreams with open eyes, to make them possible.»(Lawrence of Arabia)
Image Hosted by ImageShack.us
«If you have only two pennies left in the world, with the first penny, you should buy rice to feed your family. With the second penny, say the wise Japanese, you should buy a lily. The Japanese understand the importance of dreaming..." (japanese proverb)


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
mihaelich i ja u el riu

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moje zlato i moj prashchich

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tri mala freaka ( Rea, ja & Ady) na Sintri…prekrasni Portugal…


ista ekipa+ moj najdrazhi blogger...pssst! =OD

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
happy people na Docasima u Lisabonu....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
ja i moj najdrazhi blogger na santiago bernabeu =O)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
a vidi fancy hotelchich ...=OD ja& Ady & Rea


Free Image Hosting at www.ImageShack.us
moj Jablan koji mene uvijek zna nasmijat...valjda se neche ljutit zbog ove slikice =O)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
josh malo turistichke promocije Portugala...Torre de Belem...i ja =O)

linkovi =)