26.03.2009.
"..A kad mi dođeš ti, i osmjeh vratiš mi.. "
Opisujem ti svoje dane...
I u zadnjih tjedan dana doživjela sam svega i svačega..
Normalno.. jer i ja sam čovjek..kao svaki čovjek..
ali ponekad mi bude dosta svega..ali zbilja..
Danas sam dosta živčana..
Ali uvijek su tu nježni poljubci i zagrljaji njega..
Koji u meni smiri sve one nemirne duhovee..
I svaki trenutak.. svaka sekunda pretvara se u vječnost..
I onda u tom trenutku jedino je što želim da ostanem zauvijek u tom zagrljaju..da...
Naučila sam dosta od njega.. i on od mene..
Učinila sam veliku stvar..
Izvukla sam iz njega ono najboljee..
Ono vrijedno.. ono što sam samo ja uspjela napraviti..
NITKO DRUGI....samo JA.. i da vam kažem- Ponosna sam na sebe.
Ja sam ta koja ga je uspjela osvojit na stoputa drugačiji način...
Ponosna što imam nekoga takvog uz sebe.. ko mi jednim poljubcem oboja cijeli svijet u šareniloo... i koji vraća svu naduu..
I svu vjeruu.. da... imam nekoga koga neću pustiti od sebe..
Ne.. jer ja nikad ne odustajem..koliko god put tezak bio...



S ljubavlju je kao s nekom skupocjenom kineskom vazom
koju je djedov djed ,pomorac,donio s daleka putovanja i
koju je ubrzo, usprkos silnoj pažnji, neko dijete razbilo.
Ukucani su skupili krhotine i pohranili ih u neku kutiju.
I tko god ih vidi, zamišlja vazu na drugaciji nacin........
No, ma kako lijepa bila, nijedna zamisao ne obuhvaca
svu njezinu ljepotu..............
Covjek poslije mnogih tišina,boli i blizina nauci
da se ljubav ne izražava ni rijecima ni mislima ni šutnjom
nego covjekom...........


Image and video hosting by TinyPic

Bara:
-svijet joj se vrti oko jedne osobe.. <3
-ima mnogo prijatelja koji su neprestano oko nje... :)
-svaki dan savjete dijeli i pomaže kome stignee... she likes that... =)
-u školi ide nekako gura..
-svakim jutarnjim buđenjem iščekuje pogled i poljubac svog milenog..
-provodi vrijeme u školi, kafićima i uživa,... :D
- pročitala je knjigu : Maureen Johnson-"13 malih plavih omotnica"
predooobra je.. i da.. mora pročitati još od R.L.STINE-a - Ormarić broj 13..
pa po nove knjige..
-pronalazi se u tom svijetu.. knjiga, sanjarenja i muzike...
-uživaa...
-ima njega, prijateljice, obitelj i ništa više joj ne treba... :DDD
- i daa..BAra voliii.... <3 <3

Image and video hosting by TinyPic

A sada.. pozzdravljam vas sve.. ja sretna i s osmjehom..
Kao i uvijekk...
Vjerujte mi... čovjek prečesto nailazi na zlo.. no svakim osmjehom ga otjera... :)



Komentari (21) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Unknown

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

**

"Ne postoji osoba koja nije sposobna
da uradi više od onoga što misli da može."



Breathing

...Ammy...
..Zabranjena istina..
..Cyanide-butterfly...
...Smile:)...
...Stela-djevojčica poginula sa
7 god...Posjetite..



Blog.hr
Blog servis



Sky is falling

I'm nobody! Who are you?
Are you nobody, too?
Then there's a pair of us -- don't tell!
They'd banish us, you know.

How dreary to be somebody!



Take me away










Credits
Layout: doughnutcrazy
Adjustment: DesignFreak