25.02.2009.
"..O kako uzimaš mi dah kad korake ti čujem!.."
Ali volim te!
Vjerovatno kao nikoga do sad!
Zašto?

Zbog tvojeg osmjeha koji
me diže u nebo.
Zbog tvojih očiju
koje vide samo moje
vrline.

Zbog zagrljaja,
ležanja u krevetu,
škakljanja,
držanja za ruku,
poljubaca...

Volim te jer me
ti voliš baš ovakvu
zbunjenu...
nespretnu...
djetinjastu...
zaljubljenu!

Volim te,
zbog svakog tvojeg
"volim te!"

Jednostavno
volim te zbog tebe!



Image and video hosting by TinyPic

..ok..ide me..
Ponovno sam se pronašla.. i mjesto gdje pripadam..
Zapravo.. sve ono prije.. mislila sam da su mi neki ljudi bili oni koji su me spasili,. moje utočište i sve..
NO..tek sad shvaćam...da to nije bila istina..oni su bili oni koji su samo nakratko prikrili tu neku bol..
Ali sada sam pronašla nešto što ju je uništilo..
Ponovno sam sretna...luckava,,vrckava,.. i da, smijem se.. =)
Već duže vrijeme imam zagrljaj koji mi unosi nadu..
nekoga čiji me poljubac nosi daleko u drugi svijet...
Nekoga zbog koga ujutro se budim.. zbog koga noćima spavam..
Ko mi donosi radost.. a i ja njemuu... sretan
Lijepo kad imaš nekoga uvijek uz sebe.. koji će te uvijek nasmijati..
dići kada padneš i zagrlitii.,. i spasiti...
Da,,, sada sam sretna.. i sve ću učiniti zbog tebe..
Jer vrijedan si toga...

cerek

Image and video hosting by TinyPic


No ti,
uzimaš mi ruku,
skrivaš moje srce od drugih...




Komentari (23) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Unknown

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

**

"Ne postoji osoba koja nije sposobna
da uradi više od onoga što misli da može."



Breathing

...Ammy...
..Zabranjena istina..
..Cyanide-butterfly...
...Smile:)...
...Stela-djevojčica poginula sa
7 god...Posjetite..



Blog.hr
Blog servis



Sky is falling

I'm nobody! Who are you?
Are you nobody, too?
Then there's a pair of us -- don't tell!
They'd banish us, you know.

How dreary to be somebody!



Take me away










Credits
Layout: doughnutcrazy
Adjustment: DesignFreak