01.11.2008.
"Krenem…padam…zastajem…"

Tako si pao u očima mojim…
Tako si pao…
To me i boli….
A srce pamti kad velik si bio…



Lutam sinoć po mračnoj ulici.
Očekujem frendice poziv da izađemo van.
Mogla sam ga čekati i u kući…
Ali nisam više mogla biti u njoj.,
Teško sam disala..
Nešto me zarobilo.
Izašla sam van…
Onaj hladni..svježi zrak..
Umirio me…
Vratio život u moje tijelo…
Vratio me u ovaj svijet…
Ponovo sam bila prisutna.
Lutala sam tako…ma gdje god sam stigla..
I razmišljala…razmišljala……
Odjednom sirena…oglasila se milijun puta kraj mene…
Izbacila me iz misli..
Vratila opet u sadašnjicu..
Da bih vidjela da se neki dečki u autu frajerišu…
A meni omele moje misli..
I zaboravih gdje su moje misli lutale…
Otiđem kod jedne frendice…ne smije van..
Loše ocjene…malo se zezamo….
I ja nastavim dalje..
I dalje sama lutam…
Evo ga…mob zvoni…
-SI ti spremna??idemo van??
-Eo me..idem prema tebi…
Laganim korakom,,,,hodam…
Kraj mene prolazi autom…za autom…
Pitam se često..
Kuda idu svi ti ljudi??
Ja samo jedno zrno malo od svih zrna u vreći.….
A u meni tolika bol velika kao nebo…
I nosim nešto….i ne mogu se toga riješiti…


Image and video hosting by TinyPic

Vani malo bile..
I opet sam sama…
Trebam ući u svoju kuću…
Koja me tako odbijala...
Tako sam htjela samo produžiti i nestati…
Bilo bi mi lakše..jednostavno nestati….

A nemam više živaca za ništ..
Ni strpljenjaa….



«Ako me probude dok budem ležala tamo.
Neka me ne vrate.
Nek sklone tragove samo,
Da sam to bila ja…
Da sam nekad postojala…»


Image and video hosting by TinyPic

Jedna osoba mi je od kraja ljeta…
Prirasla srcu…
Ali ta osoba to ne zna…
I nikad neće saznati…
To me malo i boli…
Ali….ja naspram njega…
Ma niištaa……
Šutim…


Image and video hosting by TinyPic

Pozz svima.....
**A luka mi nije mogo izać…
Jooj..zločesta mama…
Pussa Lukaa….
**A Oreška..pa neću te vidjet dns…a šmrc…
Moro se ti naroljat..ccc…
**Veky…ne spominji Oriovac…heh
**Buća…spomeni da oš bebu sam još jdnm..
Čuvaj me se…hih


Teško je kriti se iza osmjeha…
To boli…boli iznutra….




Komentari (54) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Unknown

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

**

"Ne postoji osoba koja nije sposobna
da uradi više od onoga što misli da može."



Breathing

...Ammy...
..Zabranjena istina..
..Cyanide-butterfly...
...Smile:)...
...Stela-djevojčica poginula sa
7 god...Posjetite..



Blog.hr
Blog servis



Sky is falling

I'm nobody! Who are you?
Are you nobody, too?
Then there's a pair of us -- don't tell!
They'd banish us, you know.

How dreary to be somebody!



Take me away










Credits
Layout: doughnutcrazy
Adjustment: DesignFreak