25.09.2008.
"--ČUJE LI ITKO UZVIK BOLI U TOM GLASNOM OSMIJEHU??--"
Sve svoje probleme zeljela bi baciti u vjetar,
neka nestanu, neka ih vjetra odnese daleko, daleko od mene,..


bOLJE....boljee...
Smirenija...
I dalje umornaa...
pa spavala samo 4 sata...:tras:


Vratila se iz školee...
Onako neopisanoim riječimaa...
Sjela u boravak...
Progovorila par riječi sa svojima...
(kao i uvijeek)
I hop...u sobu....
Normalno pratnja mi muzika...
Mobitel u desnoj ruci....
I razmjena porukaa....



Da...skuupa smo...
No...naišli smo na prepreku....
Kao val loma...
Naiđe na prepreku....
Pa se lomi-ne mijenja smjer...ali brzinu da...


Nas dvoje...ostali u istom smjeru...
Zajedno na istoj cesti....
Ali brzina...smanjila se....
Pokušavamo riješiti prepreku...
Neće biti lako....


Kaže on: "imam malo vjere...jakoo malo..."
A ja: "ja ju imam..imam i nadu..."
Meni je nada sve....

On jedno..ja drugo...
A opet ne možemo jdno bez drugog...
(bar u mom slučaju)..


Image and video hosting by TinyPic

I na krajuu...
Nije važno što daje od sebe...što ima...
Na kraju je samo princ...samo princ...
I uvijek će biti drukčiji...




Jedino tako ćemo uspjeti...
zajednooo....

Komentari (48) On/Off

24.09.2008.
"_ČUJE LI ITKO UZVIK BOLI U TOM GLASNOM OSMIJEHU??_"
Nekad glava zaboravi što srce zna...

Slomljenaaa....
Neispavana...
Natečene oči...krvave....
Nemoćnaa da išta poduzmem...

Kako te život sjebe.....
I u jednoj stotinki pretvori tvoj život
u najveći pakao....
I u jednoj seknudi sruši te na samo dno..
Iako si bio na tako visokoj razini sreće,..

Glasna Tišinaaa.....

Tresem se...dršćeem....
Ne mogu ništa....
Ali boli.....

BAR SU SUZE BESPLATNE....

Osjećala sam da se popznajem po prvi putaa,,,,



sto moram uciniti da ti bude stalo do mene ?
sto da radim kad se probudim i shvatim da nisi tu ?
sto moram uciniti da me pozelis ?
sto da ucinim da bi me cuo?
Image and video hosting by TinyPic

Zato....
Nadam se da je ovo neka prolaznost.
Da će sve biti boljee...
Jer želim da bude boljee...
Nadam se da će se popraviti ova situacija...
Da je to samo prolazna stvar...
Za koju je Bog odredio da nam se
mora dogoditi...
Ali da...ostanemo skuupaa...



Čekaam....
I imam nadu duboko u sebi....


Čak evo..javio se...rekao one dvije riječi....
Nadam se da to znači da je ovo samo prolaznost...
I da ostajemo skupaa....
Izvještaj donosim poslije,
a sada....
Baro školaa....



Komentari (4) On/Off

13.09.2008.
"**Život je kučka…ali ja sam VEĆA…**"
---------------------------------------
Tko živi u prošlosti..
Umire pomalo svaki dan...
A ja bi živjela...
---------------------------------------

Svaki dan bez tebe,podsjeća me na sreću...
na sreću kojom samo ti ispunjavaš moj život.. =)

Image and video hosting by TinyPic

Slušalice u ušima…pjeva
Narodnjaci i straane pjesme sviraju…pjeva
Ja za mobitelom….i dop. se s dragim..sretan
Tako provodim u zadnje vrijeme slobodno vrijeme..
Dada…Bara je zaljubljenaa…Image and video hosting by TinyPic
Bara ima dečka…ide to nama-3 tjedna…=)
Onako..ispunjenija sam…sretnija…
Zadovoljnija…sretan
Ide to polako sve…
Nema nigdje žurbe…

Image and video hosting by TinyPic

Dada..škola počela…sve je zasad ok…
Evo slika jedna…ja i veky se ludirale s Bućinom lizom…zubo
Pod malim odmorom…nut

Image and video hosting by TinyPic
Sam da se zna…liza je između..xD..heh


Vjerujem ponovno da se događaju čuda,
da postoji negdje sve ono iz moga sna.
Vjerujem da, ako želim, mogu ići svuda,
jer postoji netko tko voljeti me zna.
Živim ponovno onako kako sam htjela,
skidam masku s lica i uzdižem glavu.
Živim onako kako nisam smjela,
vjerujem u život i znam da sam u pravu.
Osjećam ponovno vjetar u kosi,
osjetim miris mora, iako ga nema.
Umjesto tuge, sada osmjeh nosim,
ponovno sam ja ona sretna cura.
Osjećam da jutro započinje krasno
i kad pogledam se u ogledalo, vidim sreću samo.
Nigdje nema magle; sve je tako jasno...
Iza svakog ugla znam unaprijed sto je tamo.
Ja poznajem samo ljubav i nikoga ne krivim,
a sve ostalo za mene nije se ni dogodilo.
Vjerujem da je moguće ostvariti snove,
Osjećam ponovno da sve ovo vrijedi,
vjerujem u čovjeka iz mojega sna.
Ponovno vjerujem otkad digla sam se s dna.

Osjetim svoj život, ponovno ga živim.


Image and video hosting by TinyPic


JUčer me nešto pokušalo slomiti…
Ali bila sam hrabra…izdržljivija..
Bila sam jača nego ikada…
Iako sam počela u tom trenutku slabosti onako
polako padati dolje..Nisam dopustila da nastavim tako…
Samo sam napravila korak…
I ojačala još više…i sve je prošlo ok…

Vrbo..pognut ćeš se…ali nećeš se slomiti….
Image and video hosting by TinyPic


Drži me čvrsto..i dalje..i ne puštaj me od sebe…
Kad sam s tobom..dan mi je ljepši…
Neka tako bude zauvijeek…


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Pusa..najdraži moj…cerekkiss
Grli vas Bara…fino


Komentari (131) On/Off

02.09.2008.
"--Ne…BRIGA me za sve…--"
Image and video hosting by TinyPic

Naučila sam... da trebamo biti zahvalni što
nam Bog ne daje uvijek ono što tražimo

Naučila sam... da uvijek možeš za nekoga moliti,
kad nema snage da si može pomoći na drugi način.

Naučila sam... da ti je, bez obzira koliko ozbiljnosti život
zahtijeva od tebe,
uvijek potreban prijatelj s kojim se možeš glupirati.

Naučila sam... da je biti ljubazan važnije nego biti u pravu.

Naučila sam... da ljubav, a ne vrijeme, liječi sve rane.

Naučila sam... da svatko koga sretneš,
zaslužuje da ga pozdraviš s osmjehom.

Naučila sam... da dobre prilike nikada nisu izgubljene;
netko će se uvijek poslužiti onima koje ti propustiš.

Naučila sam... kada se naučiš živjeti u luci gorčine,
sreća će se uvijek sidriti negdje drugdje.

Naučila sam... da treba dijeliti riječi koje su nježne i mekane,
jer ćeš ih sutra možda morati pojesti.

Naučila sam... da je osmjeh jedan jeftin način da popraviš svoj izgled.

Naučila sam... da ne mogu odabrati kako se osjećam,
ali da mogu odabrati što ću napraviti u vezi toga.

Naučila sam... da svi žele živjeti na planini,
ali da se sva sreća i rast događaju dok se uspinješ.

Naučila sam... da je dobro davati savjet samo u dva slučaja:
kada ga netko traži ili kada je pitanje života i smrti.

Naučila sam... kada planiraš osvetiti se nekome,
time samo dozvoljavaš sebi da te ta osoba nastavi vrijeđati.

Naučila sam... što imam manje vremena, više stvari mogu napraviti.




Da…naučila sam…

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Zato zbogom djevojko tužnih očiju,
ostaješ u prošlosti, u trenutku u kojima sam spoznala svoje boli,
a on pripada prošlosti poput tebe...
A od prošlosti se ne živi..


Image and video hosting by TinyPic

********************************
Ušetao je tu...
Tu u mjesto kraj moga srce.....
Kuca..i čeka....
Da otvorim?
Možžda.......
********************************

----------------------------------------
Mislim da sam otvorilaa...=)
-----------------------------------------

Image and video hosting by TinyPic



Komentari (157) On/Off

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Unknown

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

**

"Ne postoji osoba koja nije sposobna
da uradi više od onoga što misli da može."



Breathing

...Ammy...
..Zabranjena istina..
..Cyanide-butterfly...
...Smile:)...
...Stela-djevojčica poginula sa
7 god...Posjetite..



Blog.hr
Blog servis



Sky is falling

I'm nobody! Who are you?
Are you nobody, too?
Then there's a pair of us -- don't tell!
They'd banish us, you know.

How dreary to be somebody!



Take me away










Credits
Layout: doughnutcrazy
Adjustment: DesignFreak