16.08.2008.
"I search for a place where I*ll be free..."
____I sad zauvijek,i slaba i jaka,gledam u mrak...____


Image and video hosting by TinyPic


Živim u kavezu ovoga
života,
osuđena bez krivice i suđenja...

Optužena samo na temelju predrasuda,
straha od nepoznatoga...
ja, samo jedna djevojka

Bila sam prijetnja vašem nepostojećem svijetu
Skrivana godinama,
sada pobjegla...

Samo bjegunac sam što živi od dana do dana
izgubljena
spašena...

Možda sam previše za vas...
možda sam premalo...
Više nije ni važno
jer ja sam sada samo
bjegunac

Ja bježim od vas...


Free Image Hosting at www.ImageShack.us




Ne vjerujem...
Osjećam se kao drukčija osoba...
.


Ok...i*m back....

Ponovo sam svoja...
Vraćam se...
aLI ne potpuno ista...


Ima dossta promjena na meni...
I drago mi je zbog njih...
drugi ih možda ne primjećuju...
aLI,ja da....
Ali,na to da ne primjećuju...navikla sam....


Image and video hosting by TinyPic

I napokon,skidam masku.
Onu drugu sebe,tjeram od sebe...
Ne želim više biti tuge rob..
I,napokon,mijenjam svoj život...
Živim po svom...
Rane su tu,ali krećem iznova..
Zarast će...


Image and video hosting by TinyPic




Kad bih bar mogla promijeniti...
Rasprsnuti ove guste oblake,
osjetiti onaj miris slobode
koji liječi ožiljke na mojoj duši...
Kad bih bar hodala po drugoj zemlji..
Vidjela bih sebe u vrtlogu života,
a ti bi bio moja jedina meta...

**********

Život bez smisla...bez svijetle točke u tami
Svijet je okrutan, a borimo se sami
Protiv sila što nas iznutra lome
Duša tada često klone...


Image and video hosting by TinyPic

samo za nekoga....:

-ako su vrata moga srca zatvorena, molim te
ne udaljuj se . kucaj i ako je potrebno razvali vrata i udji u moj život...



Pozz svimaa....--
Mušici,najveći......vrati se...

***Voli vas Baraa....pussa...***

Komentari (159) On/Off

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.


Unknown

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

**

"Ne postoji osoba koja nije sposobna
da uradi više od onoga što misli da može."



Breathing

...Ammy...
..Zabranjena istina..
..Cyanide-butterfly...
...Smile:)...
...Stela-djevojčica poginula sa
7 god...Posjetite..



Blog.hr
Blog servis



Sky is falling

I'm nobody! Who are you?
Are you nobody, too?
Then there's a pair of us -- don't tell!
They'd banish us, you know.

How dreary to be somebody!



Take me away










Credits
Layout: doughnutcrazy
Adjustment: DesignFreak