angel_deica_258 <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 23.10.2008.

HAY!!!

Evo da napisem novi postnaughtynaughtynaughty...IZLAZNE NOVI GUNSI napokon datum je ja mislim 25.11. pet dana prije mog rodendana...Neznam sto bih jos napisala...
Bye

- 18:12 - Komentari (3) - Isprintaj - #

utorak, 07.10.2008.

Hay!!!

Evo da ja napišem i post na ovom bloguyes.Napisala bih i prije sam mi je ušao virus u komp.cry...Ja sam vam odlično...Prošli tjedan nisam išla u školu bila sam bolesnanaughty..I skinula sam si program bearsher(skidanje glazbe itd) i tamo sam upoznala nove ljude...Ali najdraži su mi jedan Rafael iz Mexica i Lokmen iz Alžira...
Sutra nema škole i zbog to sam sretna!!!
BOK!!!
E i skinula sam program photoscape i ovo sam napravila u njemu:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

- 13:47 - Komentari (14) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.