angel_deica_258 <body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

četvrtak, 18.09.2008.

Imam novi blog!!!

Ej ljudi napravila sam si novi blog klikni...Pa ako želite navratite i komajte...
Na ovaj ću možda nekad napisat nešto

Bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

- 10:27 - Komentari (26) - Isprintaj - #

subota, 13.09.2008.

R.I.P.

Ljudi nedami se nešto pisat.Danas je objetnica smrti 2paca.Ja sam njega počela salušat prije dvije godine kad sam trebala ići u Italiju i ond sam vidjela na jednom situ njegove pjesme i otišla sam tamo i jako su mi se svidjele njegove pjesme...
Da neduljim evo neke slike i videi...


2pac videi:





E da onaj msn koji sam napisala više ne koristim nego angel_deica_258@hotmail.com.
Bok!!!

- 18:27 - Komentari (34) - Isprintaj - #

petak, 12.09.2008.

BoK!!!

Evo i da ja napišem novi post.Umra je Dino Dvornik.Nisam baš bila njegov fan kao šta svi slušam samo stranu glazbu.Znam kako je Elli i moj tata je umra ali ja sam imala 3,5god...
Da ne govorim o tužnim temama.Ovako u prošlom postu sam napisala da primam naruđbe za teme za mobitel nemoj te mi ostavljat naruđbe tu nego tu to je blog moje prijateljice i mene s temama za mob.

- 21:33 - Komentari (9) - Isprintaj - #

nedjelja, 07.09.2008.

Naruđbe za teme!!!

U prošlom postu sam stavila teme koje sam napravila.
I sad sam odlučila primati naruđbe za njih.
Treba te napisat:
koji mobitel(nap.sony ericsson s500i)
na koga i
pomogućnosti stavite slike.
Teme ću pokušat što prije napraviti.
Na ovoj stranici već napravljene.
Ciao!

- 08:22 - Komentari (12) - Isprintaj - #

subota, 06.09.2008.

Teme za sony ericsson

Psi
OwnSkin Preview
Download To Mobile Phone: cute dogs

Avril:
OwnSkin Preview
Download To Mobile Phone: Avril Lavigne

C.Ronaldo
OwnSkin Preview
Download To Mobile Phone: Cristiano Ronaldo


Za smayll
OwnSkin Preview
Download To Mobile Phone: fernado torres


Za jessemccartneyfans0309.blog.hr

OwnSkin Preview
Download To Mobile Phone: Jesse McCartney

OwnSkin Preview
Download To Mobile Phone: Bones

OwnSkin Preview
Download To Mobile Phone: Skull

Šta kažete?Jesu li dobre?

- 10:53 - Komentari (25) - Isprintaj - #

četvrtak, 04.09.2008.

Evo mene ponovno!!!

Vratila sam se!!!Nisam mogla pisati jer nisam mogla na net pa onda.U ponedjeljak je počela glupa škola.U utorak i srijedu sam imala šest sati danas imam pet i sutra pet.Ma crknut ću.E radim neanimirane avatare.
Evo neki već napravjeni:
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us
Image Hosted by ImageShack.us


A kod animiranih bude ovo:
Image Hosted by ImageShack.us


Moj MSN:
mallametallkinja@hotmail.com

- 08:11 - Komentari (10) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.