Štafeta...

Evo napokon iman sto za pisati...Lampa mi je proslijedio štafetu....Malo drukcija od one prije....Ugl....da pocmem....Prvo tribam reci nesto o sebi u pet tocaka(to sve pise u boxu al dobro)
-Najbitniji u zivotu su mi moja obitelj i prijatelji
-Ne bih mogla živjeti bez glazbe...Ne moze mi proci niti jedan dan a da ja nisam poslusala barem desetak pisama....
-Volim biti zaljubljena...tako mi je zivot zanimljiviji...cerek
-Obozavam životinje, i iman jednog psa kojeg jaaaaaako volim
-Jako sam sretno dijete, iako mi se ne čini uvijek takorolleyessmijeh
Drugi dio:

ILI/ILI

Ljeto ili zima- Ljetocool

Toplo ili hladno- Toplopuknucu

Crno ili rozo- crno

Cajke ili metal- metal

motor ili auto- motorsmokin
...i to bi bilo to....sad je proslijedujem: nini, masi, matei,luli, skippyju, ani(karli i zrinku), olegu,rockandpeace,darksilveru i barbari...pa sad ko ce pisati od vas neka pise....smijeh
to je bio prvi dio posta...a drugog dijela nema...lolsmijehsmijehwink...ugl...iden ca....ajte pozzzzwavemahwave

25.05.2007. u 12:51 | 50 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

...

test o meni
Image Hosting by Picoodle.com

ovaj blog ne pise bas o meni...iako se pobnekad moze nac koja sitnica...al nista preosobno...stvari uglavnom nalazin na internetu i doradujem i stavljam na blog....pa...kome se cita nek cita...a kome ne...ne mora...

msn:my_y_a@hotmail.com

Da li me se sjećaš,ti dječače,zelenih očiju, bisernog osmijeha...Da li me se sjećaš, malu smeđu,smeđih uplakanih očiju...koje su te voljele i još te vole...jer ne mogu i ne žele da ikako krenu bez tebe................


...ja sam biće zvano(ali ne i nazvano) mya.imam 15 god.....
hev... big hepi obitelj i bjutiful(lol) psa i maj dijr prijatelje...
lisn... skoro sve...a i ne virujen bas da vas zanima sto ja slusam...
atend...jednu osnovnu skolu(jos koji misec)...i drugu osnovnu skolu(u kojoj sam isto jos koji misec a sviran klavir)...
liv in....a bjutiful grad zadar
lajk.....sve sto i vecina djece u mojim godinama...njamifinocereknutpartysmokincoolgreedypjevalaze:wink

Image Hosting by Picoodle.com

aj em...cerekcerek....nesretno in lov...ali hepi tu bi friii....sad vi skuzite sto ja zelim reciludlud...
dont lajk...well...dvolicnost, umisljenost(to dvoje svi kazu al nema veze),biti nehepicry, cajke, tripice, biti izgubljena u vremenu i prostorurofl, kad ne stignen nista, emo ljude....
hejt...kad mi neko laze....kad ubijaju zivotinje nazivo im deru kozu da bi dobili krzno...ijuuu.......kad se nekom javim a ta osoba meni ne(ne znam zasto al to me uzasno zivcira), kad se svadam s prijateljima, kad trebam po godine cekati da dobijen 5 komentara na bllogu...hih.....
i to bi bilo to....za sve osalo tu je msn, a i komentari su dobrodosli...mahzubopozzz


Image Hosting by Picoodle.com


Ovako je bio plan: da te volim jedan dan. Al' dan je vrijeme kratko, a tebe voljeti je bas slatko. Ma bolje mi je bez tog plana da te volim svakog dana.


Ne doručkujem jer te volim! Ne ručam jer te volim! Ne večeram jer te volim! Ne spavam jer sam gladna!!!

Niti jedna osoba ne zasluzuje tvoje suze, a ona koja ih zasluzuje, nikad te nece rasplakati...

Image Hosting by Picoodle.com

Najgori nacin da ti netko nedostaje je da sjedis pored njega a znas da ga nikad neces imati...

Jedan savjet - CUVAJ SE, jedna molba - NE MIJENJAJ SE, jedna zelja - NE ZABORAVI ME, jedna laz - NE VOLIM TE, i jedna istina - STRASNO MI NEDOSTAJES!

I have seen angels on the sky, I have seen snow fall in july, I have seen things you
can only imagine, but still I haven't seen anything sweeter than you!



Kroz šareno polje šašava rijeka teče, ja te sanjam svaku šašavu večer. Mislim na tebe i šašave oči tvoje, jer te ludo želim, šašavo malo moje!

Ime ti je strava, tijelo boli glava, a lice bajno, volim te beskrajno. Nadam se da i ti mene voliš barem malo, inače bi mi srce stalo!

Image Hosting by Picoodle.com

Najbolji je odnos onaj u kojem je ljubav prema nekoj osobi veća od potrebe za njom.

Voljeti je lijepo, voljeti je lako, ali voljeti kao ja ne može svatko... Koliko te volim, to se teško piše,jer svaki trenutak ja te volim još više.

Kad te vidim, obrazi crvene, pucaju mi vene, molim te, dođi do mene!

Another month, another year, another smile, another tear, another winter, a summer too... but there`ll never be... another YOU!!!!
Image Hosting by Picoodle.com

One day u'll cry for me like i cried for u, one day u'll miss me like i missed u, one day u'll pane for me like i paned for u. One day u'll love me but i wont love you!


I znaj da bit cu tu,i kad navrati nam tuga...ti u meni nadi snagu,prijatelja,vjernog druga...i znaj da bit cu tu...da ti dobro dobrim vratim...i na vrhu i na dnu...da osmjehom te pratim...
Kad te vidim kisa prestane...crni oblak odma nestane...cijeli svijet se samnom raduje ...a tvoj osmjeh nose ulice...i sad znam...o znam ja sam zaljubljen

Image Hosting by Picoodle.com

Jednog dana pita ljubav prijateljstvo:"zašto postojiš ti kad već postojim ja?"...a prijateljstvo odgovori:"nosim osmijeh tamo gdje si ti suze ostavila!"

Image Hosting by Picoodle.com

linkichi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


masa

lampaa...

dome...

nina...

frendica of animals...

file...

tibbie...

ana maria...

ivana...

matea i danijela...

Nina iz razreda...

Luce...

hipice...

andrea...

Image Hosting by Picoodle.com

brojac...od 29.12.2006.
Free Counter
Get a Free Counter



Djevojka upita svog dečka: "Da li si zaljubljen u mene?"
> On odgovori: -Ne!
Ona ga pita: "Misliš li da sam lijepa?"
> On odgovori:-Ne!
Ona ga opet pita: "Da li sam ja u tvom srcu?"
> On odgovori: -Ne!
Na kraju ga upita: "Da te napustim, da li bi plakao za mnom?"
> On opet odgovori: -Ne!
Okrenula se i veoma tužna odlučila da ode od njega.
> On ju na to zagrli i kaže joj:
> "Ja nisam zaljubljen u tebe - ja te volim!"
> "Ja mislim da ti nisi lijepa - ja jednostavno mislim
da si prekrasna!"
> "Ti nisi u mom srcu - ti si moje srce!"
> "Ja ne bih plakao da me napustiš, ja bih umro zbog tebe!"

Ne budi leptir samo jednog cvijeta jer taj cvijet nije cvijet samo jednog leptira.

Image Hosting by Picoodle.com

Red suza, red bijesa zbog SMS-a
Tvoje duševno stanje je poput lasagne
Zar na tebi da štedi? Da te tako uvrijedi?
Crven u licu gnječiš limenku piva

Njen «sori» po Vuku i :) na ekranu
Idu ruku pod ruku kao sol na ranu
Zar nakon svega joj nisi ni poziva vrijedan
A zbog nje si preš'o na 09?

Barem te nitko neće mučiti sa francuskom dramom
Posudit ćeš si film sa Žanklodvandamom
Zbogom filmovi bez boje i odresci od soje
Pozvat ćeš kod sebe sve frendove svoje
Pod hitno ti sad treba par promila
I barem tona TESTOSTERONA!!!!

Nije sve, nije sve tako sivo
Kad imaš s nekim otić' na pivo

I dok Žan izbija bubreg nekom sporednom liku
Ti od suza jedva i da vidiš sliku
Zbog nje su dečki pišali sjedečki
Sad, jebi ga, šta ćeš, sjediš i plačeš
Treba ti par promila, muška idila
I barem tona TESTOSTERONA!!!!

Nije sve, nije sve tako sivo
Kad imaš s nekim otić na pivo

Image Hosting by Picoodle.com

Kada ti bude teško,
pokušaj malo biti sličan klaunu
koji u srcu plače,
ali nasmijan svira djetetu
i tako liječi suze vlastitoga srca…
Ljubav je cilj života.
Tko živi za nešto drugo
bit će uvijek prevaren…

Image Hosting by Picoodle.com

Samo zaborav čini kraj,
Nikad vrijeme ni kilometri,
Jer pokušati nekoga na silu zaboraviti,
Znači još više ga voljeti...


...ovo je naj bolja pjesma koju ste ikad culi...hahahaaa(not)
Vatrogasac Mirko ponos našeg sela
Njega bi poljubit svaka cura htjela
Hrabar je i oblazan, naočit i mlad
Njegovo ime slavi se i sad.

Munje i gromovi, poplave i požari
Našem selu ništa ne mogu
Jer vatrogasac Mirko uvijek budno pazi,
U vatrogasnoj kući se nalazi.

Kada zora svane on večernjak kupi
Čita Crnu Kroniku u parku na klupii
Na svaku riječ o požaru on se iznervira
Jer nije mog'o da intervenira.


Image Hosting by Picoodle.com

Someday, somehow
I'm gonna make it alright But not right now
I know you're wondering when
You're the only one who knows that
Someday somehow
I'm gonna make it alright But not right now
I know you're wondering when

Well I'd hope that since we're here anyway
That we could end up saying
Things we've always needed to say
So we could end up staying
Now the story's played out like this
Just like a paperback novel
Let's rewrite an ending that fits
Instead of a Hollywood horror

Nothing's wrong Just as long as you know that someday I will
Someday, somehow
I'm gonna make it alright But not right now
I know you're wondering when
You're the only one who knows that
Someday somehow I'm gonna make it alright
But not right now I know you're wondering when
You're the only one who knows that
I know you're wondering when
You're the only one who knows that
I know you're wondering when






I am 27% Asshole/Bitch.
Part Time Asshole/Bitch.
I may think I am an asshole or a bitch, but the truth is I am a good person at heart. Yeah sure, I can have a mean streak in me, but most of the people I meet like me.
Take the
Asshole/Bitch Test
@ FualiDotCom


I am 23% Idiot.
Friggin Genius
I am not annoying at all. In fact most people come to me for advice. Of course they annoy the hell out of me. But what can I do? I am smarter than most people.
Take the
Idiot Test
@ FualiDotCom