07.11.2006., utorakPravi Dumbledore i Voldemortov ugovor

Sada Voldemort krade životinje.Pa to nema smisla!Stvarno neznam što da radim...To je nemoguće,Voldemort ubija,ali životinje ne!Zašto mu trebaju te životinje?- Stalno sam razmišljala.Bilo je njvjerojatnije da se želi osvetiti ali na taj način.....Glupo!Zato sam mislila da nije to.Ali ipak mora postojati razlog!Šetajući sam pričala sa Ashlee,Ruth i Harry Potterom.Pojavio se čudan Dubledore(Dumbl)

Dumbl:Balavci!!Jadni ste!Kada je hodam,ja Jer....
Ja:Jerry?Ti nisi Dumbleodre!
Dumbl:Ma....Balavci jesam!Sigurno se i pravi Du.....Pravi...
Harry:Ovo...Gdje je Dumbldore?
Dumbl:Molim?


Ovo nikada nismo vidjeli.Prvo se ponašao onako a sada nam je ovo rekao...To je Jerry!Ali koji Jerry?Definitivno moramo obavijestiti ostale.

Ruth:Moja mala mačkica Isabela!Jadna...Glupi Voldemort!


Dolazi Draco.

Draco:Smrdovi,chiao!
Ja:U kojoj ti zemlji živiš?"Chiiaaaoo"
Draco:Ne belji se!
Ja:"Ne beeelji shee!"
Draco:Luđakinja!
Ruth:A dajde prestanite,što je sad?
Draco:Podmetnula mi je nogu dok sam hodao!
Ja:Nisam,laže.Zapravo nemoram se braniti ko bi tebi vjerovao!
Ruth:Navanda imaš pravo!A i da je,super!
Ashlee:Ajd prestanite!Šutite svi!Živčana sam!
Harry:Što je sad i tebi?


Ashlee je šutila.

Ruth:Ashlee!Odgovori.
Ja:Ajde!
Ashlee:Teš....
Draco:(...)Maca ti je popala jezik,ha?Jer ti si jed...
Ashlee:(...)Ne prekidaj me.Teško mi je jer nema Isabele,tvoje,Ruth.Uvijek sam ju mazila i voljela.a i Isabellinu!
Morali smo otkriti što se dogodilo!Ali nešto je,bilo je jako sumnjivo!


...Dan sutra...

Probudila sam se.Bilo je kasno.Otrčala sam na sat.Ali u dvorani nije bila nastava,već u njoj Dumbledore.

Dumbledre:Moram vam reći nešto vaćno.Za početak,Navanda i Ashlee,kasnite,oduzimam svakoj po 5 bodova.A glavno je sljedeće.
U Hogwarts je došao Jerry.Jerry Mq Riddle.Daleki rođak od Voldemorta.Čarolijeom se zamaskirao u mene.Mene je na put poslao on,rekao je da će inače Hogwarts pasti u zemlju.Onda je izveo čaroliju,neku čudnu,i ja sam mu povjerovao.Harry,Ashlee,Navanda,Ruth i Draco,naravno i ostali,oprostite ako vas je Jerry vrijeđao.
Draco:Ti si star!Mogao si oduprijeti čaroliji!Trebao si ga ubiti!A ja se osramotih!Nisi pri sebi!
Dumbl:Nisam ovo očekivao od tebe!Ali,ako se tako ponašaš,oduzimam ti 5 bodova!To je sve što imam za reći!Hvala!


Otišao je nakon razgovora.Znala sam da je tu nešto čudno.Ali ovo....Nisam povjerovala!Ali kada je rekao za čaroliju znala sam da Voldemort ima prste u svemu ovome!Da je zaslužan za ovo,ali to nije ni pola % čudno.On bi učinio sve da napakostiv Harry Potteru i ostalima.Ali sada,zašto krade životinje?Dok sam razmišljala sjetila sam se da nema Ruth.Nije bila prisutna.Odlučila sam ju potražiti.Cijeli Hogwarts sam pretražila i nisam došla na Obranu i na Travarstvo.Ostao je još sam jedan hodnik.Tajni.Kaže da su tamo trolovi i razna čudovišta.Da si iza njih krije Voldemort i da tamo živi.Ali to su samo priče.Nitko nije bio tamo.Dugim stepenicama vidjeli su se tragovi ljudske cipele,noge.Prepoznala sam tragove.Bili su Ruthini.Baš je imala jedne takve cipele i pokazivala mi je strašnji dio,kako je čaroban.Kada sam prešla stepenice,duge,vidjela sam topli mulj iz kojega je iša dim.Imao je tanki mosti.Od prilike,2,3 metara.Kratko.Prešla sam ga.Mostić je pukao.Vidjela sam 3 sobice.Ušla sam u jednu.Vidjela sam razne metle,činilo se kao ukradene stvari.Otvorila sam drugu.Bili su zavezani mačići i psići,koje je Voldemort ukrao.Na
stolu je bilo pismo u koverti.Otvorila sam ga.Na njemu je pisalo:

Vo-Vo-Voldemort,

(...)Razmhislio sam o tvhojoj ponudi.Akho želish dhaa ti ja dam 2 živha kostura
,u zamhjenu mi dhaj čovjeka koji se druži sha Harrhy Pottherom i 8 živhotinja.
Dobho razmhilsi.U mojoj škholi kojoj sam uvijek želhio vlhadati,Lowenland,
previhše je zbrhka.(...)

...Hvahla....


Bila sam začuđena.Što je sada ovo - razmišljala sam i odvezala životinje.Sve sam ih zgurala u malu čarobnu vrečicu.Odlučila sam ne otvoriti treću,Što ako je u njoj Voldmort i ubije?Ili neko čudovište?Trol?Zatim sam se ohrabrila.Povukla sam kvaku.Kada sam otvorila,bila je zavezana Ruth Potter.Nitko drugi.Ona.

Nastaviti će se......



| 16:51 | Komentari (49) | Isprintaj | # |






03.11.2006., petakSmijeh i gubitak

Prošlo je mnogo vremena.Danas je bio poseban dan za učenike.Bio je kraj godine.Birao se najbolji dom.Slytherini su kao očekivali svoju pobjedu.Govorili su da
da jedva čekaju propast domova,a najviše Gryfindora.Svi učenici su se žurno spremali
trčući po hodnicima,pločama,gledajući slike kako plešu...Došli su u prostoriju.Sve je nemirno.Učenici govore,ali tišina se pojavi
kada Dumbledore jasno reće:

Dumbledore:Tišina!


Svi ušute da im se usta zalijepe.Tišina ne zaslijepi.

Dumbledore:Ove godine...Ovaj dan.Da,ovaj dan!Neće se održati govor!Previše je bilo zbrka između....Ne,jedan dom izveo je zbrku!Ne,ne!Dom!Ne dom!Čovjek!Draco ustani!
Draco:Molim?
Dumbl:Ustani!
Draco:Ko si ti da mi....Oprostite.....
Dumbl:Reci što si učinio!Reci,neka svi znaju!
Draco:Uskliznuo sa se niz ste....
Dumbl:Ne to,balavče!Prebalav si za mene!Balav!
Draco:Kažete da sam balav onda ste vi st...
Dumbl:Bolje ti je da ne dovšiš rečenicu jer nečeš dobiti 120 bodova manje nego 220 bodova manje.Moja zadnja odluka.Kažeš li jednu riješ,riječ....
Draco:Sram me!
Djeca iz dvorane:Ha ha ha ha ha ha....Balavac mali..Sram ga je...Ha ha hi hi ha ha.....ha....
Dumbl:Poderao si bodove i tvoj Lucius dragi je poništio vračanje bodova čarolijom!Jer je Slythein na zadnjem mjestu!!Vratiti ćemo ovo!Ti češ naći te izgubljene papire a tvoj tatica će...Će....


Tako je sve zavšilo.Napeto,nekima smiješno,tužno,glupo....Sve.Dok su učenici šetali ja sam bila s Ruth.

Ja:Jesi vidjela ono?
Ruth:Ne spominji!Puknut ću od smijeha....Hahaga
Ja:ga?
Ruth:App!
Ja:Aha!Kužim...
Mary:Bok cure!
Ja:Molim?
Mary:Rekla sam:Bok cure!
Ja:Ne to!Maggie plače!
Mary:Maggie zašto plačeš?I zašto imaš....Sijedu kosu?
Maggie:Voldemort mi ju je oboijo i sakrio ultra boju koja boju kose stvara kakava je od rođenja!I....Ukrao mi je sliku moje male mace...Slatke mace!
Isabell:Bok!Voldemort mi jeukrao malog psića,dobila sam ga jučer!Ne mogu vjerovati....Bio je slatki mali.....
Ruth:I meni.Navanda sorry zaboravila sam ti reći.Nestala mi je ona maca koju već dugo imam!Nema je nigdje...Maca Isabella!
Ja:Nadam se da je moja maca Diana ovdje!Idem ju vidjeti...Čekaj,nije ju bilo jučer cijeli dan!Očito netko krade naše...Ne netko,Voldemort krade naše životinje!


Nastaviti će se......



| 09:31 | Komentari (25) | Isprintaj | # |






<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

1
blog
2

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Razno
3
Likovi
4
Blogovi
5
6
design