< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        

Rujan 2008 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)
Ožujak 2007 (3)
Veljača 2007 (2)
Siječanj 2007 (3)
Prosinac 2006 (6)
Studeni 2006 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari Oćeš/nećeš…

Nesto o meni!!!

Ime:Jure
Prezime:Mateljak
Razred:3.a Ekonomske
Datum rodenja:10.03.1992
Volim:Jest(mada se to nevidi),
skateboard,gitaru,comp,
frendove..
Nevolim:Dvolicnost,izdajice,
rasiste,diktaturu itd..

My SONGS!!!!!!!!!




















www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


www.Bigoo.ws


Glittery texts by bigoo.ws





Click here to get your free text scroller.

Linkovi

.....Prijateljice...
..Matko.....
.....MaRiJa....
...PeNdReK....
...PaVo....
..taMaRa....
......MiLena....
...Lj u b i c a....
...Bernard......
...LIJA & BULE....
....Smirko....
...Zemo.....Obavezno posjeti...
...JuKa...mladi gitarist...
Ko hoće da i njega stavim
nek se javi u kometarima!!!

Evo sad jedna stranica di mozete nac svasta....
Costumize.org
I ako ste voljni popit kavu...
Internet caffe

Image Hosted by ImageShack.us


Evo dajem vam i MSN adresu pa se javite.....
jure_mateljak@hotmail.com









INDEXI-BALADA

IDI SAD, DRUZE MOJ
LJUBAV I POZDRAV MI ODNESI MOJOJ TI
PUTU MOM TU JE KRAJ
UMORAN OVDE JA CU STATI, ZELIM MIR

KAD NE BUDE MENE
KAD ME SKRIJU PAPRATI, TRAVKE I SAS
KAD NE BUDE MENE
LJUBIT CU JE PESMAMA SVOJIM I TAD

REFREN

O RECI MI NJOJ
DA JE TAKO PROLAZNO SVE
KAO PTICA LET
SAMO NJU DA VOLIO SAM JA
JER JE ZA ME BILA SAV SVIJET
CRVENI MOJ CVIJET

IDI SAD, DRUZE MOJ
LJUBAV I PESMU MI PONESI MOJOJ TI
DALJE SAD MOGU SAM
POCINAK OVDJE JA CU NACI, IDI TI

KAD NE BUDE MENE
KADA DODJU DRUGI DJECACI KO JA
KAD NE BUDE MENE
RECI DA CU OSTATI SA NJOM I TAD

INDEXI-PLIMA

U SVJETU TAME SKRIVEN VIR
KROZ KOLUT DIMA TONEM JA U MIR
I OSJECAM DA GORI MOJ SVIJET
JER NISTA OD ONOGA STO ZELIM NIJE TU

KRIK IZ DRUGE SOBE CUJEM
TO MI NEKO KAZE: “NISI SAM”
TAKO, TAKO SAM UMORAN
I CEKAM VALOVE
VALOVE MORA

REFREN

TI DOLAZIS S NJIM
OSJECAM DA DOLAZIS TI
TO JE ZNAK DA DOCI CE DAN
S TOPLIM VJETROM JUGA

KRIK IZ DRUGE SOBE CUJEM
TO MI NEKO KAZE: “NISI

subota, 03.02.2007.

Moji UZORI!!

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Biografija:
Ethan Fowler je poslat na zemlju od strane Boga. Dobar je sta god pocne radit.
Od voznje skejta do sviranja gitare. On stvarno ima talenta i to iskazuje preko
lijepog stila voznje radeci sulude trikove. Nije mu bitno koliko je nesto visoko ili
preko koliko stepenica skace. Backside lip slide i 360 flip su mu dva omiljena
trika. Gledajte ga u novom filmu FOUNDATION-a "Art Bars" i vidit cete kako vozi...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Biografija: Lopez je svuda.Tesko ga je zadrzati ovih dana.Jedan je od vrjednijih
timskih vozaca.Non stop snima reklame i filmove,kao i svi iz ZERO team-a.
Izasao je novi model njegovih CIRCA patika koje su jedne od boljih ikad
napravljenih.San Diegovci imaju prilike da sretnu ovog momka i da uzivaju u njegovoj voznji.
On definitivno "juri" po putu...
Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge
Biografija:
Sedamnaesto godisnji Tony Silva,jedan od najmladjih amatera u FOUNDATION-u.
Tony dolazi iz Corone u Californiji i on i njegov frend Austin Stephens stalno tragaju
za novim mjestima za voznju. Svuda se vozi. Od skidanja gelendera ,skakanja stepenica
do skakanja velikih gepova.Njegovi frendovi iz tima mu pomazu i savjetuju ga.
Ovoga stvarno ceka uspjesna buducnost...





| pljuni (26) | troši drveće--- | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.