Black Sun

ponedjeljak, 26.02.2007.

..

Cestitke Srbiji na oslobadjajucoj presudi. Sada sam naucio da ne vjerujem vlastitim ocima i usima i da su granate koje su padale na moju carsiju samo plod moje maste. Vjerovatno i razlozi zbog kojih sam odlucio da imigriram u 'meriku su ti sto mi je bilo dosadno u Bosni a ne zbog katastrofalnog drustveno-politickog stanja vrlo vjerovatno (cak mozda) uzrokovanim (nedaj boze) ratom. A rat nije bio izmedju susjeda koji su se borili oruzjem koje nije imalo oznake JNA i koje nije doslo iz Srbije. Sve je to bio jedan ruzan kosmar...

Ma da, Evropa je pokazala svoje staro kurvanjsko lice a UN svoju nesposobnost. Cetnici koji su srali po mojoj drzavi ce sada jos vise da slave i sve je na svome mjestu. Samo stare nane, bake i babe ce da oplakuju svoje sinove, kceri i unuke a svijet ce nastaviti da se okrece kao da se nikada nista nije desilo.

Presuda me je u najmanju ruku zatekla; prosto nisam mogao vjerovati ocima kada sam na Sarajevo-X portalu procitao oslobadjajucu presudu za Srbiju, drzavu koja je sponzorirala koljacke jedinice i koja je izrodila retarduse tipa Milosevic, Arkan i onog ludog cetnika u Hagu Seselja.

Balkan je za mene zvanicno prestao da postoji, a sledeci put kada budem prisao ovom poluotoku je kada budem dosao na djeznazu mojoj majki i kada budem prodavao maminu imovinu i budem je ukrcavao na avion za USA. Gotovo!

Neka idu u 3PM i Hag, i EU i UN i Srbija.... Toliko do mene.

26.02.2007. u 22:31 • 15 KomentaraPrint#

nedjelja, 25.02.2007.

ANS

Anna Nicole Smith je mrtva vec skoro dvije sedmice a usranim novisnkim agencijama se dize kita na svaki novi detalj o njenom zivotu. Na ovaj cirkus su skocile bukvalno SVE novinske agencije u USA ukljucujuci CNN, NBC, CBS itd itd. Ne mogu vjerovati kakve gluposti prelaze preko jezika novinara koji izvjestavaju iz sudnice ili okrecu mrtvu zenu 100-ti put. A tek komentari poznatih licnosti: "Anna je bila andjeo", Anna je bila Americka Lady Di" (moja omiljena) i "Anna je bila sve; i glumica i pjevacica i model"! Jos da mi je pogledati neki film ili poslusati pjesmu koju je Anna snimila. Anna je bila nadrogirana bezumnica kojoj je trebala psihijatrijska pomoc a ne dobitnica Nobelove nagrade za mir.

Zgadilo mi se ovo idealiziranje jedne osobe koja ama bas nije nicim doprinijela razvoju ljudske vrste. U ponedeljak otkazujem jebenu kablovsku televiziju!

Bog mi ne upisao u grijeh (o mrtvim sve najbolje) ali ovo je osoba koju kuju u zvijezde 24-7. Aj u kurac...

25.02.2007. u 01:10 • 6 KomentaraPrint#

srijeda, 21.02.2007.

Eye Witness

Ok, drugu igricu sam skoro priveo kraju. Igrica se zove Eye Witness i bazirana je na serijama tipa CSI i Law & Order. Cilj igrice je regrutacija studenata onlajn programa iz Criminal Justice" Univerziteta Istocnog Kentakija (Eastern Kentucky University).

Ima tu dosta greskica i bugova no njih se nadam rijesiti testiranjem i dodavanjem mozda nekih extra nivoa. Ovom prilikom bi zamolio blogere da testiraju igricu i da mi predloze neke izmjene i ukazu na nedostatke. Da li je igrica zabavna; koliko i vremena proveli na njoj i da li bi uopste igrali igricu ovog tipa? Hvala unaprijed.




21.02.2007. u 16:27 • 5 KomentaraPrint#

utorak, 13.02.2007.

Inspiracija

I ova se zime otegla ko teravija, jutros magla i kisa koja je donijela svjezinu u zraku. Kad oci zatvoris mozes zamisliti da je prohladno olujno jutro u Augustu a ne sredina Februara. Za Blog vise nemam inspiracije; ispucao sam sve sam zelio da kazem jos u jesen prosle godine i kao svake zime (3-ca po redu) ugasim inspiraciju i strpljivo cekam prve znakove proljeca. Posto sam skoro 1000 km juznije od Buffala, nadam se da ce to proljece malo brze doci.

Biciklisticka sezona samo sto nije pocela jer je prosle godine klub poceo sa radom pocetkom Marta. Nestrpljivo provjeravam najnovije klubske vijesti ne bi li prvi saznao raspored voznji u sledecih nekoliko mjeseci. A onda se skuzim da je Mart prilicno hladan mjesec i da nemam ama bas niti jednog komada opreme za zimske uslove voznje. Cijene spomenutih su skoro astronomske - biciklisticke vunene hlace su preko $150 a GoreTex jakne preko $120. A jos grijaci za koljena, laktove itd itd; brat bratu oko $400 investicije za sto trenutno nisam spreman (otplacujem auto, smekam Rebel XT).

Eto, opet blokada :), jesam li vec pomenuo da nemam sta posebno reci. Cujemo se kasnije...

13.02.2007. u 17:42 • 7 KomentaraPrint#

petak, 09.02.2007.

Mad Seumas CSS Server

Dobra stara vremena :(



Prosla je tacno godina dana od penzionisanja omiljenog servera :(

09.02.2007. u 03:28 • 4 KomentaraPrint#

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Rodjen: Mart 1977
Gdje: U Gradu Soli


GreenEyedGirl
Makedo
Yazza
Afrika
Jimbo
Nemiri

Night Photo
Vision Thing
Foto Fotko