Black Sun

nedjelja, 17.12.2006.

Motokultivator

Praznici se u velikom mahu. Groznica kupovanja poklona, cestitki i kojekakvih manipara potresa Ameriku. Gdje god se okrenem bljestaju reklame tipa "vasi voljeni ce vas jos vise voljeti ako im kupite najnoviji motokultivator!" Neke kompanije su toliko drske da reklamiraju automobile kao Bozicne poklone! To je vrh Americkog konzumerizma; samo retardus bi mogao pomisliti da potrosi 20 000 dolara na automobil kao bozicni poklon. Nazalost, Amerika je puna tekvih "retardusa" koji seru pare i ne sumnjam da auto dileri trljaju ruke tokom Bozicne sezone.

Mene to sve nekako mimoilazi. Posto ne slavim Bozic i nemam bas neki veliki krug porodice niti prijatelja kojima bi kupio poklone, ja sa smjeskom posmatram kupovnu groznicu po Wal Martu i Targetu. Target je izlozio specificne proizvode koje izvlaci iz budjaka bas za praznike na udarnim mjestima. To su "cool" proizvodi tipa niklovane pljoske, pribora za pisanje, drzaca papira, golf opreme sa cijenama koje su se ubile za poklone. Nepotrebno je naglasiti da vecina tih proizvodace da zavrsi u ostavi ili garazi sakupljajuci prasinu (koji ce mi kurac uteg za papir ili drzac za jednu olovku?).

Sefu sam uletio $20 za poklon karticu za neki Italijanski restoran, Jessici (koleginica) cu uzeti komplet svijeca ili neku slicnu tantavicu a curi digitalni fotoaparat. Vec smo se dogovorili da mi dodje masinu za pravljenje hljeba :). I ja ocekujem da dobijem poklone slicne protivvrijednosti sto dokazuje moju tvrdnju da su Bozicni praznici (barem u Americi) neka vrsta izmjene macaka u vreci - Kupim ti kupis mi sa razlikom od nekoliko dolara. Mrtvi konzumerski shit!

Jedinu stvar koju volim sto se tice Bozica jeste onaj praznicki smek i cinjenica da ga uvijek provedem sa familijom (mojom ili curinom). Dokaz da zivim u "Bible Belt"-u jeste da sam dobio slobodno (cijela skola se zatvara) od 22 Decembra do 2 Januara. Kentakijevci vrlo ozbiljno uzimaju Bozicne praznike hahahahah.

Za Bozic se ispaljujem u Chicago a dan kasnije idem kod cure u Pittsburgh gdje cekam Novu Godinu. Ako se ne javim do tada (velika mogucnost), Sretan svima Bozic, Hanuka, Nova Godina i Bajram (za jedno 25 dana).

Caoooooo

17.12.2006. u 01:32 • 11 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Rodjen: Mart 1977
Gdje: U Gradu Soli


GreenEyedGirl
Makedo
Yazza
Afrika
Jimbo
Nemiri

Night Photo
Vision Thing
Foto Fotko