Black Sun

srijeda, 06.12.2006.

Update

Danas sam zvanicno zavrsio kreaciju drugog online casa. Trebalo mi je skoro cijeli mjesec od pocetka produkcije pa do postavljanja zavrsnih zadataka na Blackboard. Treci cas je vec u pre-produkciji i imam zakazana snimanja tokom cijele sledece sedmice.

Studentski savjetnik na Univerzitetskom nivou odlazi sa funkcije i zeli da podjeli kamaru novaca trima skolama (college). "Kako potrositi 25 000 dolara" je bila moja radna tema zadnja dva dana. Prosto je za nepovjerovati koje kolicine novca ova skola (i druge) trose na tehnologiju. Ja sam procesljao cijeli B&H online katalog i uspjeo sam naci opreme koju bi zelio u vrijednosti od 20K. Vise nisam mogao - sramota me bilo materemi :). Mike (drugi kolega) je odradio ostalih 5 hiljada na novi produkcijski sistem (za video obradu).

A sto je najveci fazon, da mi nismo zatrazili ovu opremu, novac bi propao i drzava bi skoli sledece godine dala manje novca. Drzava rezonuje na sledeci nacin: "Ako nisu potrosili znaci da im netreba". Znaci jedino rjesenje da se taj novac potrosi stoga se ovde na kraju svake fiskalne godine trosi sumanuto. Cesto se desi da ta nova oprema nikada ne bude iskoristena.

Za praznike nam daju skoro 2 sedmice (cijela skola se zatvara) sto znaci opet Chicago pa Pittsburgh (mozda svratim do Buffala :)).

06.12.2006. u 19:24 • 7 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Rodjen: Mart 1977
Gdje: U Gradu Soli


GreenEyedGirl
Makedo
Yazza
Afrika
Jimbo
Nemiri

Night Photo
Vision Thing
Foto Fotko