< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


LEPTIR
Simbol koji krscane podsjeca na Kristov otkup ljudskih grijeha i uskrsnuce. Za mnoge pagane, njegovo mitsko znacenej povezano je s dusom pokojnika u potrazi za reinkarnacijom. Postoji i novo znacenje koje se pojavljuje i u novom filmu, Butterfly effect koje kaze: „Postoji teorija prema kojoj ako jedan leptir zamahne krilima recimo, u Kini, zbog promjene u zraku to mkoze izazvati oluju u Kanadi mjesec dana kasnije.“ Ako je tako, zamislite moc vlastitih i tudih ideja da se poboljsa kvaliteta zivota!

Free Counters
Free Counters


Free Music

Free Music



Free Music


Velika ljubav proizlazi iz velikog poznavanja voljene osobe, a ako je malo poznaješ, malo ćeš je ili je uopće nećeš moći voljeti.
Leonardo da Vinci

Kad nas ljube, žene nam opraštaju sve, čak i naše zločine. A kad nas ne ljube, ne opraštaju nam ništa, čak ni naše vrline.
H. de Balzac


Nada je jedan od onih lijekova koji uopće ne liječe već samo produžavaju patnju.
A. J. Cronin


Opraštanje ne mijenja prošlost, ali obogaćuje budućnost.
Paul Boese


Ne postoji toliko dobra krinka koja će duže vrijeme skrivati ljubav ako postoji, ili je glumiti ondje gdje je nema.
La Rochefoucauld

petak, 02.02.2007.

Dragi moji!
Znam da vam već dugo nisam pisala,
ali bila sam jako bolesna i nisam imala
snage ni inspiracije,pošto sam uglavnom
bila sama u svoja četiri zida...
Image Hosted by ImageShack.us
Po glavi su mi se vrzmale svakakve misli,
lijepa sjećanja,uspomene,...
Image Hosted by ImageShack.us
Lijepo je imati uspomene i sjećati se
pravih trenutaka kao da su se jučer dogodili.
Ali opet me u jednom trenutku nešto streslo
i mislila sam,joj što ako zaboravim...
Image Hosted by ImageShack.us
Naravno razmišljala sam i o Robiju.
On i ja smo odrasli zajedno,
djelili smo zajedno sve dobro i loše,
smijali se zajedno,plakali zajedno...
Svaki slobodni trenutak provodili smo zajedno,
nikad nisam mogla zamisliti da bi bila zaljubljena u njega,
a kam da bi imala kaj više s njim,
ali očito to mora tak biti...
Image Hosted by ImageShack.us
Volim ga,prije svega me mučilo kaj se
nisam mogla s tim pomiriti i sama sebi priznati,
ali sad sam si priznala pa mi je puno lakše...
Naučila sam biti strpljiva i gledati ga s drugima,
ono što me je trebalo slomiti
to me je osnažilo,naučila sam oprostiti...

Image Hosted by ImageShack.us
Imajte malo strpljenja; tračevi nisu dugog vijeka. Istina je dijete vremena; zato će se prije ili kasnije pojaviti i stati u vašu obranu.

| &hearts .BuTeRfLy. &hearts 8| &hearts .PrInT. &hearts| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.