< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


LEPTIR
Simbol koji krscane podsjeca na Kristov otkup ljudskih grijeha i uskrsnuce. Za mnoge pagane, njegovo mitsko znacenej povezano je s dusom pokojnika u potrazi za reinkarnacijom. Postoji i novo znacenje koje se pojavljuje i u novom filmu, Butterfly effect koje kaze: „Postoji teorija prema kojoj ako jedan leptir zamahne krilima recimo, u Kini, zbog promjene u zraku to mkoze izazvati oluju u Kanadi mjesec dana kasnije.“ Ako je tako, zamislite moc vlastitih i tudih ideja da se poboljsa kvaliteta zivota!

Free Counters
Free Counters


Free Music

Free Music



Free Music


Velika ljubav proizlazi iz velikog poznavanja voljene osobe, a ako je malo poznaješ, malo ćeš je ili je uopće nećeš moći voljeti.
Leonardo da Vinci

Kad nas ljube, žene nam opraštaju sve, čak i naše zločine. A kad nas ne ljube, ne opraštaju nam ništa, čak ni naše vrline.
H. de Balzac


Nada je jedan od onih lijekova koji uopće ne liječe već samo produžavaju patnju.
A. J. Cronin


Opraštanje ne mijenja prošlost, ali obogaćuje budućnost.
Paul Boese


Ne postoji toliko dobra krinka koja će duže vrijeme skrivati ljubav ako postoji, ili je glumiti ondje gdje je nema.
La Rochefoucauld

subota, 13.01.2007.

Dragi moji!
Evo napokon pišem sa svog kompa i jako sam sretna zbog toga!!!
YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSS!
Sigurno se pitate pa je li mu već jednom rekla da ga voli?
E samo da znate nisam još,još skupljam hrabrosti.
Danas je bila zadnja epizoda serije
ONE TREE HILL.
Meni je ta serija odlična,a najviše volim
Uvodnu i završnu riječ.
Ovih dana puno razmišljam i u velikoj
Sam neodumici.
Bojim se,ali znam da nekad treba
I riskirati,a ne samo gaziti sigurnim
Stazama.
Sad ću vam ja ispričati priču kako
Sam ja shvatila da ga volim.

Robi i ja smo se barili jedno 6 mjeseci,
Ali pošteno smo se barili.
Ja sam sebi uvijek nijekala
Da imam neka osjećanja prema njemu,
A on prema meni,ma da smo
Oboje znali da osjećamo nešto više.
Malo smo se posvađali i dugo,dugo
Se nismo barili i bili zajedno.
A ja sam se pomirila s tim da
Sam zaljubljena u njega.
Jedne ljetne večeri,točnije
27.07.2006.
Moja frendica Marija slavila je
Svoj 16 ročkas,i on je bio tamo.
Nije me doživljavao ni pet posto
Samo se tamo natezao s drugim curama,
A ja sam sa strane sa suzama na očima
Samo promatrala...
Odjednom sam se digla i povukla se
U osamu...
Tamo sam sjedila sa cigarom u rukama,
Plakala i molila Boga da umrem...

U to je on na motoru se išo malo prvozati
S jednom ''frendicom'',nije me vidio
Da sama sjedim i plačem zbog njega.
Kad se vratio ja sam krenula tamo gdje
Su bili svi i naravno on okružen s brdo cura.
Samo su čekale kojoj će namignut...
Moj pijani najbolji prijatelj je sjeo na motor
I ko da mi je nešto reklo Stepka,ajde i ti...
U sebi sam imala onaj osjećaj za loše,
Ono tzv. Šesto čulo
Sjela sam i mi smo se vozili,
A ja sam se sva tresla,
Inače se nisam bojala motora i brzine,
Ali onaj osjećaj u meni mi je govorio
Nešto sasvim suprotno...
Odjednom sam se probudila grabi.
Na mojoj glavi je rasla oteklina,
Sve mi je bilo lošije.
Kad sam se onako sva strgana i naotečena
Vratila k frendici,
On je izašao iz mraka s mojom drugom
''frendicom''.
Sve su znale da ga volim,ali nijedna se
Nije susprezala da ode s njim.
Kad sam otišla k doktoru drugi
Dan i kad su se čudili da sam živa shvatila sam
Što se dogodilo.
Došla sam doma,legla na krevet i počela
Razmišljati zašto je to tako i
Tek tada sam shvatila koliko ga volim
Da bi umrla za njim...

| &hearts .BuTeRfLy. &hearts 15| &hearts .PrInT. &hearts| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.