< studeni, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


LEPTIR
Simbol koji krscane podsjeca na Kristov otkup ljudskih grijeha i uskrsnuce. Za mnoge pagane, njegovo mitsko znacenej povezano je s dusom pokojnika u potrazi za reinkarnacijom. Postoji i novo znacenje koje se pojavljuje i u novom filmu, Butterfly effect koje kaze: „Postoji teorija prema kojoj ako jedan leptir zamahne krilima recimo, u Kini, zbog promjene u zraku to mkoze izazvati oluju u Kanadi mjesec dana kasnije.“ Ako je tako, zamislite moc vlastitih i tudih ideja da se poboljsa kvaliteta zivota!

Free Counters
Free Counters


Free Music

Free Music



Free Music


Velika ljubav proizlazi iz velikog poznavanja voljene osobe, a ako je malo poznaješ, malo ćeš je ili je uopće nećeš moći voljeti.
Leonardo da Vinci

Kad nas ljube, žene nam opraštaju sve, čak i naše zločine. A kad nas ne ljube, ne opraštaju nam ništa, čak ni naše vrline.
H. de Balzac


Nada je jedan od onih lijekova koji uopće ne liječe već samo produžavaju patnju.
A. J. Cronin


Opraštanje ne mijenja prošlost, ali obogaćuje budućnost.
Paul Boese


Ne postoji toliko dobra krinka koja će duže vrijeme skrivati ljubav ako postoji, ili je glumiti ondje gdje je nema.
La Rochefoucauld

subota, 04.11.2006.

Dragi moji danas neću pisat o tužnim stvairma jer su mi sinoć došle neke stvari iz guzice u glavu.
Shavtila sam da mi je moj PRIJATELJ pomogao da prebolim Glupka i da se mogu osloboditi pred njim sterat ga u tri PM bez pardona i da mu je više sve svejedno u vezi Glupka,što sam mi sinoć dala doznanja.
Image Hosted by ImageShack.us
Malo sam prošvrljala po blogovima i ljudi su potaknuti životnim pričama sestara Pervan i shvatili su koliko su im bitne sitnice i koliko im se vesele.
Žalosno je da se veselimo sitnicama tek onda kad se nekome dogodi nešto strašno.
Image Hosted by ImageShack.us
Ovo ljeto sam sa pijanim frendom opala sa motora i udarila glavom od prometni znak brzinom od 80 km/h.
Pala sam u nesvjest,sljedeći trenutak sam se probudila u grabi i vidjela kako s druge strane moj prijatelj leži u nesvjestici.Prišla sa do njega i pričinilo mi se da ne diše.Umrla sam od straha.Dala sam mu umjetno disanje i šupala ga dok se nije probudio.Meni je 2 mm od slijepoočnice izrastao hematom.Drugi dan sam završila na snimanju glave.Doktori su se čudili što se uopće krećem,a kamo tek to da uopće nemam potres mozga.
Nisam ništa shvatila dok nisam došla doma i zaspala.
Kad sam se probudila nisam se mogla pomaknuti,zvala sam mamu da me digne s kreveta kako bi mogla ne WC.
Tad sam shvatila kako je to sve bilo opasno.I kako se život može vrlo brzo ugasiti.
Image Hosted by ImageShack.us
Najteže mi je bilo kad mi je došla baka i pogledala me te se počela plakati,zagrlila me i poljubila i nikako se nije mogla smiriti.Mama i ja smo zajedno plakale i mama se svaki put najžei kad se spomene groblje ili takvo nešto jer stalno misli kako me jemogla izgubiti.
Image Hosted by ImageShack.us
Ja sam puno razmišljala i shavtila da imaljudi kojima je stalo do mene i kojima bi bilo jako teško da me nema.
Ja sam se otad počela veseliti sitnicama i malim stvarima,i svaki večer zahvaljujem Bogu na svemu i na još jednom proživljenom danu.
Budimo zahvalni na svakom danu i na svim trenucima života,pa makar nam oni nekada i nisu baš najsjanji.
Image Hosted by ImageShack.us
Ne jadikuj mnogo nad sitnim bolovima jer bi te sudbina mogla početi liječiti krupnima!

| &hearts .BuTeRfLy. &hearts 20| &hearts .PrInT. &hearts| #|

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.