petak, 04.04.2008.

Trudna sam nekih 9 tjedana. Jako sam sretna što ću postati mama. Obožavam bebe. Svoju bebu trebala bi roditi krajem listopada ili početkom studenog ali kako je rijetko da se bebe rode na dan kad je termin za porod, pa zato mislim da ću roditi krajem listopada. Ja sam se rodila tjedan dana prije termina. Moj dragi kao da očekuje da bude sin jer kaže sine više nego što kaže bebač. A još se ne zna kojeg je spola beba.Meni je svejedno hoće li biti sin ili kćerkica, samo neka se rodi živa i zdrava.Surfajući internetom saznala sam puno toga važno za trudnoću i o bebama.Hrpetina savjeta od iskusnih majki koje sam pročitala i upamtila budu mi od velike koristi kad dođe moja beba na svijet. Već sam kupila
neke bodiće i čarapice za bebača jer jednostavno nisam mogla odoljeti da ne kupim nešto za svoje malo zlato.Čini mi se kao da brzo će proći 9 mjeseci.
Imati bebu pod svojim srcem 9 mjeseci i onda ga imati u svojem naručju je nešto najljepše i ama baš ništa se ne može usporediti time.Još ćemo ići na dvije svadbe dok će se moj trbuh dosta vidjeti i nadam se da ću moći puno plesati jer jako volim plesati. Ono što sam planirala obući izgleda da neće moć ić na mene ali nešto ću valjda smisliti i izabrati od toliko odjeće koja jedva mi stane u ormare.

- 12:24 -

Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  travanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (3)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

sveeeeeeeeeeeeee

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

background: url(<*animals*>) top left no-repeat