< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            

Srpanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (1)
Travanj 2007 (7)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (1)
Siječanj 2007 (9)
Prosinac 2006 (5)
Studeni 2006 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


{design made by: Jinxie™}

Linkovi

Viktoriju imate...
...Martina...
Tijana =)
Lana
Tonka






Opis mog bloga:





Nešto što se ne može vidjeti svaki dan!

O Meni:

Ime: Leo

Prezime: D...

Razred: 7.a

Škola: O.Š.Đure Deželića

Moj Msn: stefan222@hotmail.co.uk

Hobi: sviranje gitare, slušanje muzike.

Naj jelo: Pizza, Busni ćevapi (hehe)...

Naj piće: kava, Limunada...

Naj grupa: Linkin Park, Limp Bizkit, itd...Nu metal =)

Frendovi: Kiki, Joža, Floki, Šiljo, Vale, svi oni koji me smatraju prijateljima (neda mi se
nabrajat)...

Umjetničko ime: Stefan Frank

Naj serija: CSI, 24, Mr. Bean...

Naj film: Mr. Bean,2fast 2furious...

Naj predmet: Veliki Odmor

Naj učiteljica: Nema je

Nadimci: Ljeo, Lejči...

Naj Glumac: Rowan Antkinson

Naj Boja: Žuta

Ljubimci: Muki (patuljasti kunić), Kitty (mačka)

Moj mob: Sony ericsson w750i ;)

ponedjeljak, 30.04.2007.

Rihanna [ft. Jay-Z] - Umbrella [Video]

Novi singl Rihanne - Umbrella. Pjesma s njezinog najnovijeg albuma "Good Girl Gone Bad". Pogledajte!!


Rihanna & Jay- Umbrella (World Premiere)

~ 15:34 ~
Ye$/N0 --- 82 commentar/a --- [L]P | #


utorak, 24.04.2007.

ejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj

Evo ii mene, čak i pišem post!!!!!!!!
malo ču vam stavit novih i starih stvar!!
Nešt od GC-a, Sean Paula...

Prvo GC!!
The River meni trenutno negdje pri vrhu moje top-liste!!



Misery:



Keep Your Hands Off My Girl:



The Young And The Hopeless:



A sad Sean Paul:

Pretty Ricky [ft. Sean Paul] - Push It Baby [Remix / Video]



Sad razno:

Gwen Stefani - 4 In The Morning [Video]



Sterling Simms - Nasty Girl [Video]



Laura Pausini Ft. Tiziano Ferro - Non Me Lo So Spiegare [Music Video!]



~ 18:57 ~
Ye$/N0 --- 42 commentar/a --- [L]P | #


srijeda, 18.04.2007.

Nirvana

okkkkkkkkk!
Evo mene
nakon duuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuugog vremena.
Malo je ovo scaaaaaaaaaaaary kaj ću vam ja napisat, možda i nije, možda će nekima ovo biti usrana glupost, ali mene boli briga. SSSSSSSSSSVVVVVVVVIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII LLLLLLLLJJJJJJJJJJJJUUUUUUUUUUUBBBBBBBBBIIIIIIIIIIITTTTTTTTTTTT
EEEELLLLLLLJJJJJJJJJJIIIIIIIIIIII NNNNNNNNNNIIIIIIIIIIIIIIRRRRRRRRRRRRR
VVVVVVVVVAAAAAAAANNNNNNNNNEEEEEEEEEEEE... NE ĆITAJTE OVOnononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononononozalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzalivenzaliven
okkkk!
OVDJE POČINJEMO!
Evo vam za početak nešto o njima (s wikipedije):

Nirvana je bio svjetski poznat i popularan američki glazbeni band, začetnik grunge smjera u glazbi.

Sa svojim singlom 'Smells Like Teen Spirit' sa albuma 'Nevermind' (1991.), 'Nirvana' je postala svjetski poznat band, a osnovana je 1987. godine u Seattleu.

Druge grunge grupe iz Seattlea kao što su Alice in Chains, Pearl Jam i Soundgarden su isto tako stekle veliku slušanost, tako da je u vrijeme 1990-tih godina rock ponovno postao jedan od dominantnih smjerova po popularnosti u modernoj glazbi.

Frontman grupe 'Nirvana', Kurt Cobain je bio karizmatična ličnost te svojevrstan 'glasnogovornik generacije'. Cobain je bio osnovna pokretačka snaga, ali i uzrok raspada 'Nirvane'. Nedugo nakon posljednjeg koncerta održanog u Rimu 1994. godine, Cobain je izvršio samoubojstvo ustrijelivši se puškom u glavu.

'Nirvana' je svojevrsni fenomen u glazbi, specifičan po tome što je postao izuzetno popularan u godinama koje dolaze po orginalnim, ali i po novoizdanim radovima do osam i više godina nakon smrti samog Cobaina i raspada banda. Naime, 'Nirvana' i Kurt Cobain su u relativno kratkom periodu glazbene aktivnosti bili izuzetno produktivni i snimili velik broj radova od koji neki nisu ušli u završne verzije albuma iz tih godina, već su se našli na kasnijim izdanjima i reizdanjima.


E sada: gledajte !!!ovo!!!:

Najpoznatija postava [uredi]

* Kurt Cobain - vokali, gitara (1987–1994)
* Krist Novoselic - bas (1987–1994)
* Dave Grohl - bubnjevi (1990–1994)
Jel vam tu nekaj poznato?????????
Ako niste skužili svi su umrijeli godine u koji idu skoro svi šestaši '07 godine.


Ovo je još bolje:

Jeste li znali da se Kurt upucao sačmaricom na 5. travanj, A 8.4.1994 PROGLAŠEN JE MRTVIM, A TO JE DATUM MOG ROĐENJA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!8.4.1994.
AAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!bangbangbangbangbangbangbangbangbangbangbangbangbangbangbangbangbangbangcoolcoolcoolroflrolleyesrolleyeswinkwinkyesnonononononutnaughtymouthwashmouthwashmadheadbanggreedydeadburninmadburninmadbangbangbangbangpartypartypartysmokinsmokinsmokinthumbupthumbupthumbupwavewavecerekcerekcerekcerekcerekblablablablablablablablablablablablablablablablablablablablazijevzijevzijevzijevzalivenzalivenzalivenhrvatskazujozujozujosmijehsmijehsmijehsmijehsmijehpuknucupuknucupuknucupuknucupuknucunjaminjaminjaminjaminjaminamcornamcornamcormahmahmahmahludludludludludhrvatskahrvatskahrvatskahrvatskazujozujozujozujozujozujopartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartypartythumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupthumbupbangbangbangburninmadburninmadgreedygreedyheadbangheadbangheadbangmadmouthwashmouthwashnaughtynaughtynutnutnonononaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynonoeekmouthwashmouthwashmouthwashnononaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughtynaughty

~ 20:41 ~
Ye$/N0 --- 32 commentar/a --- [L]P | #


subota, 07.04.2007.

Ja

Evo i mene napokon. Kod mene nema ništo novog osim što danas slavim rođendan!!!!!!!!!! partypartypartypartypartyparty

Mislim da će bit zakon, još jedna isprika, znače komu. Ovaj tjedan se ništ novog nije posebno desilo, osim kja sam se sprijateljio s Tinkom i Barb! (pozdrav). Škole nema još tjedan dana. Ovo ću maksimalno iskoristit. Sutra je uskrs, moj pravi rođendan ko treba autogram Curta nek mi se javi! hehehehehehe!!!!!
Njegov duh je u meni, Seki je to strašno ali ja nemam blage zašt!!!! Pozdravvvvvv!!!! Big Kisssss svima koji me komentiraju i poozzzzzzzzzaju mahmahwavewaveroflrolleyeswinkeeknoyesnononutmouthwashmadheadbanggreedydeadburninmadbangpartysmokinthumbupwavecerekblablazijevzujoludmahnamcornjamipuknucu
Btw. Mrzim blogove u kojima su postovi onakvi, znate kakver mislim npr. "Volim ga, nemogu više to se sve skuplja u meni, jednom ću puknut, on nezna da ga volim, ali ja da......" TO MRZIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEMOGU VAM REĆ KOLKO TO MRZIMludludludbangbangbangburninmadburninmadburninmadheadbangheadbangheadbangmadmadmad




JOŠ JEDNA STVAR SJEĆATE LI SE MY HUMPS




E PA OVO VAM JE PARODIJA (USPORENA VERZIJA) MY HUMPSA

LJUDI PREDSTAVLJAM VAM Alanis Morissette - My Humps




~ 09:49 ~
Ye$/N0 --- 41 commentar/a --- [L]P | #


četvrtak, 05.04.2007.

Bok

LJUDOVI!!!!!!!!!!!
Najnoviji singl Linkin Parka. partypartypartyparty

Zove se What I've Done
Izašo je 1.travnja
Stavit ću spot i pjesmu u mp3 (cd kvalitete) formatu za skidanje.




link za skidanje te pjesme u mp3: What I've Done

~ 09:22 ~
Ye$/N0 --- 24 commentar/a --- [L]P | #


utorak, 03.04.2007.

Slideshow

~ 20:43 ~
Ye$/N0 --- 23 commentar/a --- [L]P | #


Rođendan

1. Jesam taj sam, 2. Nisam bolestan...
Ok! Gdje smo stali? Sjetio sam se! Kod rođendana. Bilo sssssssuuuuuuppppeeeeeeeerrrrrrrrrrr nutnutnutnutbangbangdeaddeaddeaddead. Fantastičnooooooooooooooooo deaddeaddeadgreedygreedygreedymouthwashmouthwash. Bilo je svega, ali vjerujte mi na riječ S V E G A!!! Naravno pušilo se smokin i pilo party (da ne bi bilo nesporazuma ja sam popio sam jednu, ponavljam 1 čašu pive), bilo je tak super da vam nemogu ispričati, neznam odkud da počnem.... hm,hm,hm. Prvo smo došli ja i brat s Marinom, bilo ih je oko petnaest. Onda su došli Dođer, Marko i Tena, a zatim Sonja i Vilim. Pa je došo Mateo (bratić) i onda Edita, Anita i Livija, i zadnji je došo Jan. Naravno dečki su prvo naručili pive (neću imenovat), a onda su si adili ono nekaj sa koncem po pramenu kose pitaj Boga i naravno Dođer je to htio, pa si je onda i Marko naručio i tak. Bilo je i povraćanja i svega. Najbolje je bilo pri kraju, ja Marino i Marko smo napravili bend i pjevali narodnjake, publici je bilo zabavno, a onda su svi otišli i rekli smo "propala nam je gaža". Marku sam reko da mi zapali cigaretu, što je on i napravio i jednostavno sam mu reko da se zezam,
moro ju je popušit (hehehe roflrofl) rofl. i tak.... Zapravo stavit ću vam slideshow sa slikama. Sad sam se sjetio nakraju smo svi ležali na Ivoninom krevetu i ja sam reko da smo ko tetris, kak smo i bili, svi stisnuti jedan na drugog.

~ 17:42 ~
Ye$/N0 --- 8 commentar/a --- [L]P | #


<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.