Eh,da...

Danas smo ja i moja teta otišle gledat mog brata na nogometnoj utakmici:Ja sam slušala i-pod i gledala ga s dalekozorom. Pristigla je njegova cura,sjedili smo i gledali utakmicu i dok sam ja namještala iPod rekla mi je vidi kako Marin šepa. Ja sam joj na to odgovorila da kad to on ne šepa i nasmijala se. No kad sam se okrenula u njegovu smjeru vidjela sam da stvarno jako šepa. Usred igre ga je,pokušavajući mu uzeti loptu, igrač protivničke ekipe ozlijedio. Zglob mu je natekao. Gledala sam kako mu čovjek s tom dužnosti previja nogu i stavlja led. Maknuli smo se s terena i njegova je cura dovezla auto.bilo nas je četvero a kako je marin morao leći na zadnjem sjedalu nije bilo mjesta ja sam se vratila doma nakon što sam marinu donjela odijeću,ručnik i papuče od kuće i novac za ambulantu. Vratila sam se doma a moja mama je za sve to okrivila našeg psalud.
A u cijeloj toj priči meni je bilo najviše žao šta nisam mogla ić na hitnu vidjet sve to(ja njet normalna)...krivila sam sve oko sebe za to...a niko me nebi skužio zašto mi je to toliko važno. Ja nemogu podnijet da neznam šta se događa i zanima me sve kako to rade u hitnoj jer nisam to nikad prije vidjela.
Mom bratu nije ništa slomljeno al će dobit neki gips zbog kojeg će morat mirovat tjedan dana.

19.08.2007. u 18:40 | 28 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv