lemmings revolution

petak, 24.03.2006.

j4 54m h4ck3r! w00t!!!11

Zašto "ljudi" koji ovako pišu misle da su pravi hakeri? Ne samo da ih je teško za čitati (nije da ja čitam te idiote), nego i izgleda bezveze. Ne razumijem što oni žele time pokazati? Da se znaju služiti numeeričkom tipkovnicom? Da su dovoljno inteligentni da shvate da slovo S ima približno iste konture kao i broj 5? Što uopće nedostaje običnim slovima? Možda oni misle da time pokazuju da su oni već dugo na toj sceni, možda je to izraz bunta... a možda samo pokazuje da su oni u stvari idioti koji takvim stilom pisanja samo prikrivaju činjenicu da su njihovi tekstovi nezanimljivi, te, često, da ne znaju koristiti ni osnovne padeže.

Sad ćete vi garant počet pizdit kako ni moji tekstovi nisu puno bolji, da bi samo idiot pisao o masturbiranju pred ogledalom, i ostale stvari koje ste vi vrlo bistro zamijetili... Pročitajte uvodni post, zaboli me što vi mislite, ja ovdje pišem stvari koje meni padnu na pamet, sebi za dušu.

Chuck Norris dok piše na staroarmenskom sigurno ne koristi brojeve da zamijeni slova i ne misli da je to zamjenjivanje u redu. Svatko tko i pomisli da je to kul u njegovoj blizini (ima doseg 73 km) će dobiti kruzni udarac u plexus solaris i umrijet će.

Drvosječe ni ne znaju pisati, oni samo povlače crtice po kori drveća da obilježe broj dana od kada su zadnji put spavali sa 6 žena od jednom. Čovječe, drvosječe su zakon.
- 08:23 - Komentari (1) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>