Linkovi
evo, napokon sam stavio malo linkova...
uživajte ;)

rilinux.hr
moj Audioscrobbler profil
ovdje možete vidjeti šta slušam, ako vas baš jako zanima... -^
blog.hr
~~
linkovi na blogove mojih poznanika:
Ness
Maja
Elb
Ivana
Suba
Bogi
Gand & Plague
~~
ostali linkovi...
rirock.net
FUSION anomalog
deviantART
ex etsh forum

linkovi koji imaju veze sa glazbom...
AllMusic
musicbrainz
Pitchfork


Get Firefox!
Get Thunderbird
shoutbox
Našao sam novu vrstu shoutboxa, vide ga oni samo sa dovoljno velikim IQ-om.


blitzkrieg bop

28.08.2005., nedjelja

ako izađete u subotu navečer...

...i ostanete vani cijelu noć, zapamtite da prvi busevi voze po nedeljnom rasporedu :)

(definitivno trebam nabavit digitalca... gornja slika je slikana na autobusnoj stanici kod novog lista, negdje između 4 i 5.30 dne 28/08/2005, a centralni subjekt je kolega Vinko)

elem...
Vikend na vikend, noć na noć, cuga na cugu, cigara na cigaru i prošao je još jedan tjedan...
Točno tjedan dana od sada će biti oko 18 sati do početka škole...
Ali će barem taj prvi susret biti kratak i efikasan... Neću ovdje pisati zašto će biti efikasan, to pročitajte na mom drugom blogu, ako ga uspijete nać ;P

Šta bi još mogao pisat?
Sutra će biti prvi radni dan kad se ne trebam dizati ujutro da idem radit...
Ali ja ću se svejedno dignut da odem kupit pokaznu, pokupit nešto do firme i skočit do škole da vidim kada završava ljeto...

mmmda, još malo trebam pisat...
Ja sam sad zapravo trebao bit u Karlovcu na danima piva, ali nisam zato jer je frend kod kojega sam trebao bit zaboravio spomenuti da mu netko dolazi, pa mi je morao otkazati smještaj, damn him... Sad moram čekati još tjedan dana da mu završi godišnji pa da se vrati u Rijeku, smrad jedan, ne želi tu doć sljedeći vikend da proslavi samnom početak škole... damn...

i još malo trabunjanja...
Prošli vikend (i tjedan) sam otkrio savršenstvo pod imenom Radiohead - OK Computer... Vi koji znate šta je to, tako treba, a vi koji neznate, pokopajte se...

ok, dosta trabunjanja, sada bi htjeo pozdraviti kolegu bogija koji je jučer pobjegao doma prije kiše, smrad jedan, nadam se da nije mogao spavat.... (ja sam spavao malo manje od 4 sata, od 6 i pol do oko 10)....
Kad smo već kod toga, opet moram prokomentirati prejebeni osjećaj prolaska kroz grad koji se polako budi... samo što sam ovaj put prolazio u busu, pa nisam baš puno toga vidio, al je svejedno bilo prejebeno....

moram stvarno nabavit jebeni digitalac... damn...

ajd...

- 12:56 - Komentari (3) - Isprintaj - #

19.08.2005., petak

Još malo pa gotovo...

Eto, još dva tjedna pa je gotovo ljeto...
Počeo bih pisat o početku školske godine i tim sranjima, al mi se neda, čitajte to na drugim blogovima...
Ali moram nešto primjetiti: sad kad se svi počnu vraćati sa mora, početi će masovna navala postova sa istom temom - "Kako sam proveo/provela ljeto". Dali nekome ta tema možda zvuči poznato? :) Jel tako da je to ista tema na koju smo mrzili (barem sam ja mrzio) pisati sastave u osnovnoj školi? :)

Ajd, uživajte, i vidimo se uskoro..

- 16:13 - Komentari (2) - Isprintaj - #

03.08.2005., srijeda

Clap your hands say YEAH!

Kiša pada i pere ulice...
Grad je pun potočića sa bijelom pjenom....


<- covjek nosi maticu oko vrata :)
<- ne poznajem ovog lika ;)

- 23:16 - Komentari (6) - Isprintaj - #

02.08.2005., utorak

kazu da treba stavit novi post...


- 15:04 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

< kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
Moj doprinos sveopćoj maniji za blogovima...

ako me želite kontaktirati:
stfumf@vip.hr
ICQ: 249798065
IRC: pae @ #rilinux @ irc.freenode.net
audioscrobbler...
...oliti, što sam najviše slušao prošli tjedan...
eXTReMe Tracker