When Love Takes Over

Heei Piplsi

Napokon sam jučer išla gledat Pomrčinu aww.
A Jackob je preeSexy *_*.Film mi se sviđa ima puno onak borbe i toga a i od Belle
tata mi je presmješan :D.
Dns sam došla od frendice bilo je super.Stara i je rekla da ču dobit za ročkas peseka ajuii jedva čekam
hvala bogu dns nije tak vruče ko u ovih nekoliko tijedana dns je baš onak ugodno.Sad ču moć mirno spavat bez buđenja :).Kak ima glupih ljudi na ovom svijetu jednostavno se pitam zašto oni postoje ali onda shvatim da bi nam bilo dosadno bez takvih ljudi.Ljubav neznam šta da kažem svaka nova ljubav me razočara dečki su čudna bića sami neznaju kaj žele neki kažu da se ne vežem previše uz dečke kad tad ču se razočarat i uspast ću u depru Ah...ali šta če mi još dečko ima vremena Jel tak? :D.Uzadnje vrijeme samo slušam muziku nemogu se od nje odvojit ona mi fkt pomaže u svemu kad sam tužna sretna :).Ja ne kužim kako neki mogu slušat Cajke mislim te pijesme tak zavijaju neznaju ni pijevat kak treba i te ženske se oblače ko fufice ma užaas.Zato je meni najbolja strana glazba :).Malo sam se raspisala jednostavno sam morala prenjet svoja mišljenja ovdje :))

Idem


Grlim,Ljubim,Mašem ^^


Image and video hosting by TinyPic
awww *_*

*Bubica-trubica*





x Komentari [52] x