ponedjeljak, 22.10.2007.

I u manje riječi


Ovih dana hodaju dvije mene svijetom. Jedna je djevojka od 9-17h sa utanačenim obvezama dnevno i zbrkom noćnih želja, no, koju ipak koju prepoznajem kao svoju većinsku vlasnicu. Druga…ah.
Ta pjevuši u sebi. Ponekad se ulicom odvaži naglas otpjevati solmizaciju, da ostane u ušima zvuk. Za kasnije, kad vanjski zvukovi pokušaju utišati nutarnje. A sve što je bitno događa se kasnije. Druga ja osjeća zvukove, sluša ritam kapljica koje odzvanjaju pločnikom. I sve nekako više boli i veseli ovu drugu.
Bez obzira na to što stvari putuju u smjeru u kojem obje možemo živjeti ugodno osjećam uznemirenost.
Onaj tip uznemirenosti koju se osjeti kad postaje jasno da je netko kopao po stvarima koje su već neko vrijeme uredno složene.

Mogla sam i u manje riječi reći da se mijenjam.
Crap...
Ijuijuju….Puna sam trikova. ;)

- 16:10 -

Komentari (15) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

[(O)Blog]

Dobrodošli na tiramolu ilitiga špagu za višat robu... Uzmite svoju štipalicu i pričekajte u redu....



[U djiru]

Špage:
Blog.hr
Poezijaonline.com

Štipalice:
*ane*

Sam

Buddha u supermarketu

SadisticoShy

CelestialBlue

Eviltwin

Bugenvilija

anspikbl

Andrew

Po e Zie

[Note]

Gin Cooler Quartet

[Inspiracija]

E Jong

e e cummings

Designed by In Obscuro