četvrtak, 31.05.2007.

OVO SAM JA ŠTEF ODNOSNI ČIK

BOK. Ja sam Čik zvan Štef. Imam 12 godina i idem u peti razred. Rođen sam 1.7.1995. U bandu sviram lektričnu guitaru bas. Ide mi otprilike dobro. Slušam sve po malo od punka rocka i metal. Slušam:: Ramonse.RHCP.Led Zeppelin,Metalicu,Megadeth,SlipKnoT,Ramst+ein-a i Punk Coverse.Najbolja mi je grupa KoRn.Imam najgori razred u petim razredim i raska me mrzi jer ka radim "sranja" mislim radim ih ali ne baš tolko kolko imam pismenih i usmenih opomena. Ovaj samo band osnovali ja i ose. Prvo smo svirali ko amateri a sad smo viši amateri. Nakom 1 mjeseca dobili smo bubjnara. Evo to je sve od mene i to je sve o meni.
Pozzzzzz i kisek jednoj curki


Recite kaj mislite o našem imenu LEGION OF D

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.