< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga 
Pamet je najbolje raspoređena stvar na svijetu - svatko misli da je ima dovoljno.

 Linkovi
Čovjek-vadičep sreće ženu-ribu

Pseće priče

Pisac prostih priča

 02.02.2011., srijeda

vidovitost i kako je steći

Prijateljica N. došla mi je jednoga dana vrlo uzbuđena. Javljeno joj je da je udovoljeno njenoj molbi i da će je primiti poznati vidovnjak Valdo. Nikada ranije nisam čuo za čovjeka. Zakazao joj je sastanak za tri sedmice.

Kroz te tri sedmice nekolicini ljudi sam spomenuo Valda - i gle čuda! Svi su znali za njega. Dapače, naletio sam i na nekolicinu ljudi koji su imali priliku da ih primi. Iako su bili razumne i uravnotežene osobe, svi su se kleli da je njegova sposobnost viđenja fascinantna, da govori nevjerojatno precizno i da su mu proročanstva prilično točna.

Spomenuo sam vidovnjaka i majci. Ona je rekla: „Kako da ne?! I ja sam išla njemu još prije tvog rođenja. Sve mi je pogodio!“



- Nastavak priče možete pročitati u knjizi "Pudli lete na jug".





- 00:35 - Komentari (0) - Isprintaj - #