siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

dizajn by: refugee dizajn
Fly away? y/n

Opis bloga

evo ovo sam ja samo neznan zašto mi baš mora ispast ovako ogromna slika neće nikako da mi ispadne manja
Image Hosted by ImageShack.us




Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 31.01.2008.

danas mi je uspjelo zaljubit se u male stvari...

evo mene opet uz šalicu čaja pokušavan učit talijanski za završni ispit u ponediljak.al ne ide.....tuzan inače to sam upisala tečaj talijanskog i sad kad bi to tribalo privest kraju meni nestalo motivacije i ikakve volje za naučit...ali pretpostavljan da je to također posljedica zatvorenosti u 4 zida već danima mogla bi slobodno reć čak i tjednima,jer bliži se kraj drugog tjedna moje karantene...no i tako sam počela malo razmišljat o nečemu čemu inače posvećujem tako malo pažnje,a mislim da nisam jedina....a to su MALE STVARI.....dat ću glup primjer ali tako je....inače izađem na balkon (ako je lip dan) da popijen prvu jutarnju kavu na zraku,zapalin duvan i tako taj standardni jutarnji ritual inače bezznačajni,a zadnjih par dana(mog zatočeništva) mi je to i te kako značajno i i te kako me veseli tih par minuta koje u ovom trenutnom stanju uopće SMIN provodit na zraku.....ovo je jedan mali možda i glup primjer,al to je samo riba u moru....možda sad samo trenutno cijenim male stvari poput te,pa kad mi bude bolje i opet počnem izlazit-možda opet zaboravin na te sitnice koje su me tako ispunjavale jedno vrime,al u svakom slučaju sad san nekako zadovoljnija kad san došla do ovog zaključićka pa san se sad sitila par lipih stihova od elementala iz pisme Male stvari,pa kaže: SUNCE HVALA TI ŠTO SI IZAŠLO ZA MENE,SUNCE OBEĆAJEM MISLI SU MI POZITIVNE.......... ....JER DANAS MI JE USPJELO ZALJUBIT SE U MALE STVARI........ sretan



~17:13~ Fly (23) print #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.