Ako vas skripta automatski ne preusmjeri na novu adresu, kliknite ovdje. MISTERIJE - Take me to the world of Us5,Tokio Hotel & Killerpilze - Blog.hr
Victorian

Take me to the world of Us5,Tokio Hotel & Killerpilze

02.12.2006., subota

MISTERIJE

Što su to misterije? Neću vam sad ja pričat o nekom čudovištu iz Lock Nessa (btw. Nessa, hahaha). Ovaj post će biti namjenjen nekim zanimljivim situacijama i tračevima za koje neki još uvijek drže upitnik na čelu. Dakle, najveće tajne koje nikad do kraja ''nisu'' bile objašnjene;

TOKIO HOTEL

1. Tom i Ann-Katherin...
Ova je tema već toliko puta objašnjena, ali čini mi se da je u nekima još uvijek ostao tračak nerazumijevanja. Pa dakle, bila je to jedna ''topla'' noć. Heh. Afterparty nakon dodjele nagrade Comet. To je bila prva nagrada za Tokio Hotel, a dobili su čak dva Cometa, tako da je to za njih bila super-uspješna noć. Svi su bili izvan sebe. Pa vidjeli ste bila kako je bio sretan. Čak je i zamalo zaplakao od sreće. Sigurna sam da su se svi malo zanijeli na afterpartyu, na kojem je bila i grupica cura koje su osvojile ulaznicu. Tu se našla i jedna cura, imenom Ann-Katherin. Iskreno, ne znam vam reć zašto nitko ne spominje onu drugu, onu plavu curu, ali očito da je Ann tu imala glavnu ulogu. Naime, priča ide kako se Ann dogovorila s frendicom da ''zavede'' (čitaj; napije) Toma pa da njena frendica sve to slika. Po svemu sudeći, priča je tako i išla,ali javlja se i jedan veoma sumnjiv faktor. Tom kaže kako mu je jedna cura dala jedno piće, a da on nije ni znao da je alkoholno. Oh pleeeease, pa radi o Tomu koji samo da se ne natječe u showu ''Who's gonna drink more'' iliti ''Tko će više popiti''. I on kao ne zna da je bilo alkoholno…haha…a dobra ti je ta Tom. Na kraju se iz svega toga da zaključiti ovo: Bila je jedna cura, Ann-Katherin, i njena frendica, ako ne i više njih, i one su se nekako umigoljile Tomu. Tomu se svidjela Ann, i popio je cugu s njom. Za tren se našao u vrućem zagrljaju na plesnom podiju, gdje plesom nisu bile zauzete samo njegove noge već i ruke, držanjem Anninog dupeta. Već nakon nekoliko trenutaka našao se u istom vrućem zagrljaju s nepoznatom plavušom, koja je po meni dosta khm, ružna, ali očito da je Tom već bio toliko ošamućen da jedino što mu je bilo važno je da ušmeka nešto s pičkom između nogu. Ovaj put ruke mu nisu bile zauzete samo držanjem dupeta nepoznate plavuše, već i držanjem sveprisutne čaše ''nepoznatog sadržaja''. Neki kažu da se priča nastavila kasno u noć te da je Tom na svom meniju izmjenio još dvije cure. Realni će ljudi tražiti dokaze. Ali, ipak, i ja ponekad volim maštati.
Još je samo važno reći da se cure poput Ann i nepoznate plavuše ne treba osuđivati. Čula sam mnoge kako ih osuđuju da su kurve itd. Ali sve što ću ja napraviti je zapljeskati im. Baš su prejake!
ALI, ipak, uokviriti to sve…heh…malo previše…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2. Tom pokazuje srednji prst fanovima?
Da da… bilo je glasina. U Rusiji je Tom uhvaćen kako ''pozira'' u ovoj, tako posve normalnoj pozi. Heh. Naravno, svi su se pitali kome to Tom pokazuje srednjak. Da li fanovima koji su ga već počeli živcirati od stalnog jurcanja za njim, ili možda iz zajebancije jer je mislio da ga nitko ne vidi. Na sreću, iskrsnuo je intervju u kojem Tom objašnjava tu scenu. Naime, u Rusiji dečki imaju (kao i drugdje naravno) dosta muških antifanova. Neki dečko mu je pokazao srednji prst i Tom je samo uzvratio. Ma nije li zlatan?
Image Hosted by ImageShack.us

3.U bend dolazi cura koja će svirati na klavijaturi?
Ovo je bio zanimljiv trač. Koliko je samo cura uzburkalo mora svojih emocija. Ali o potencijalnoj klavijaturistici ni riječi. Ne vjerujem da će se bend ikada proširivati a bome ni suziti. Kada više ne bude išlo, jednostavno će se raspasti a ne krpati rupe.

4.Bill s dvije cure?
Ma molim vas? Ja jednostavno ne kužim kako se možete to uopće zapitati? Pa šta ne vidite da je očito lažnjak? Iz moje perspektive mislim da je to neka cura, ali to sad nije važno. Po meni je sramota uopće ove slike stavljati na blog, stranicu ili bilo šta drugo jer se tako samo postiže ono što je autor tih slika htio. Čak sam i ja mislila da ih ne stavim ali ipak, za kolekciju tračeva, da se nađe.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

5.Bill ima kovrčavu kosu?
Točno! Bill zapravo ima blago kovrčavu tj. valovitu kosu. Nije ni čudo što ju stalno ravna ko luđak! Pitam se samo, kako bi Tom izgledao s dugom kovrčavom kosom? Ah, pa da, imamo i to! Uostalom, još jedan dokaz plus da twinsi imaju prirodno kovrčavu kosu.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

6. Billov je nadimak Mecki?
Heh, pa zapravo nije Mecki nego Macki ali dobro, ako ćemo prema izgovoru onda Mecki ali ipak... pa dosta blebetanja. Možda se neki još pitaju kako je taj nadimak dobio? Pa tako su ga ''nazvali'' jer voli jako puno jesti u Macku tj Mc'Donaldsu...smijeh

7. Bill u ''akciji''?
Mnogo se curica uplašilo da je Bill flertao (kako mi je smiješna ta riječ) sa ovom ribom. Ima puno njihovih slika kako veoma prisno ''pričaju''. Ma samo pričaju... hehe... zanemarite navodnike... buahahahaha... baš sam freaky... nego, samo sam htjela reć da se ta riba zove Verdana i ima 38 godina, udata je i ima djecu...tako da... heh... da...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pogledajte samo Toma na zadnjoj slici... *gigglesqueak*

8. Tom je govorio loše o bendu Killerpilze?
Sjećate se onog intervjua u kojem je Tom rekao da još samo fali da se Kilerpilze počnu zvat Tokio Hotel itd... E pa taj je intervju u potpunosti lažan. Oboje bendova nikad nisu rekli ništa loše jedno o drugome. Osim što je Max rekao da im je dosta da ih se uspoređuju s TH-om i da uopće ne pokušavaju biti kao oni.

9. Ovo je Billova i Tomova majka?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Odgovor je NE!!! To je jedna njemačka voditeljica. Mamu od blizanaca možete vidjeti na jednoj od gornjih slika...


US5

1. Richie gay?
Mislim da se ovo ne treba ni objašnjavati. Uspostavilo se da je ono na slici Jay (koji by the way nije gay…joj kako volim tu rimu…ispričavam se ali stvarno volim tu rimu) koji ga je samo pridržavao jer nije sam mogao stajati na nogama. Majica je nestala jer je bila sva, khm, ispovraćana ali nećemo u detalje. Mene samo zanima, ma kako dovraga ti ljudi uspiju uslikati takve stvari?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

2.Tko ja ta mala s Chrisom?
Iskreno, ovo je i meni ostala misterija dan danas. Govori se da je to njegova sestra ali onda pak netko dobaci komentar da kako može tako plesat sa svojom sestrom? Iskreno, i ja mislim da to baš ne priliči obiteljskom plesu ali tko zna…ako netko zna sa sigurnošću nek se ne boji reći…heh…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

3.Jana (bivša od Chrisa) je bila s Tomom iz TH-a?
Ne! Zaboga ne! Ovakvi tračevi me tjeraju da rabim riječi kao što su; zaboga, dovraga, profitabilno, racionalno, anksioznost, emancipacija, … ma skužit ćete.

4.Chris muti nešto s Richievom frendicom Jessicom?
E pa to nažalost nikad nećemo znati iako ni jedan ni drugi to nisu porekli. Naime Richie je u jednoj epizodi Big in America opravdao Chrisovo zakašnjenje rekavši kako se ''družio'' s njegovom prijateljicom Jessicom. Mislim da znate zašto 'družio' pod navodnicima…

5.Us5 dolazi u Hrvatsku?
Da, da…i ta tema je trebala doći na svoj red. ALI (uvijek ima ali) ja neću ništa reć o tome. Ha jednom će doć sigurno. Pitanje je samo – KADA??? Može biti za mjesec, dva, šest, godinu dana, dvije, pet… tko bi znao?

6.Chrisu smrde noge?
Hah, da… istina je… kolege iz benda su ga čak nazvali ''Stinky Foot'' što bi u slobodnom pijevodu značilo Smrdljive Noge. Hahahahahahaha…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

7.Samo su Jay i Izzy bili u strip-clubu u Moskvi?
Ne, svi su dečki bili. Samo, Chris, Richie i Michael nisu se toliko ''pipkali'' sa striptizetama...smijeh

8. Us5 su ukrali pjesmu In Da Club i ona je obični plagijat?
Ne. Prava na tu pjesmu su otkupljena i sve je išlo po potpuno legalnom postupku. Inače to danas ne bi bio njihov ''aktivni'' singl. Sad se ne mogu sjetiti kako se zove taj pjevač koji izvorno pjeva ovu pjesmu koja nije ista ali veoma slična, i nemojte me ubiti zbog toga, ali stvarno me nije ni briga tko ju pjeva...hehe...

Ima još misterija ali, za danas bi bilo dosta... ako ste već sve ovo znali, onda super... ako niste, sad znate... smijeh


Evo skupila sam par slikica Billovih učestalih radnji…neke su smiješne a neke baš suprotno…TOTALNO HOT!!! A ako je Bill u ovom postu, možda znate tko je u drugom…?

Bill nam je u više navrata pokazao da ima dug jezik…i to ne samo kad priča…mmmm…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ponekad se s njime malo licne postrani…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Toliko nam je puta pokazao koliko voooli svoj megafon…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ali ipak…njegov trbuh…heh…postaje to ovdje malo vruće ili se samo meni čini…?
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ovo kad mu ruka malo, khm, ''pobjegne''…heh…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

A ponekad pobjegne i mikrofon… možda Bill očekuje da će ''mali Bill'' nešto reći? Hehe…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ovo baš nema veze s ničim ali nazovimo to nekom ''bonus slikom''… ne moram vam ni objašnjavati kako ova slika motivira moja maštu…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


NJEMAČKI BRAVO broj 49
Image Hosted by ImageShack.us

TOKIO HOTEL
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Pismo (prijevod)
Bok ljudi,
Zatvorili smo se na nekoliko tjedana u studio i radimo na novim pjesmama za drugi album. Sve ide super – puni smo ideja i prvih par pjesama su već snimljene. Iako je vrijeme koje provodimo u studiu zabavno, ne možemo dočekati da se vratimo na stage i jako smo nestrpljivi da vas čujemo što mislite o našim novim pjesmama.
Do tada…

O BILLU:
Što napraviš odmah nakon što se ustaneš ujutro?
Bill: Otuširam se.

Što ti je najvažnije u životu?
Bill: Obitelj, bend

Što nosiš dok spavaš?
Bill: Bokserice (ah…)

Bez čega ne možeš izaći?
Bill: Bez mobitela

Čega se bojiš?
Bill: Morskih pasa

Koja je tvoja najveća strast?
Bill: Pisanje pjesama, pjevanje

Što ti se na sebi ne sviđa?
Bill: Moja nestrpljivost

Gdje se vidiš za 10 godina?
Bill: Na velikoj pozornici nadam se

Što bi učinio da imaš jednu želju?
Bill: Želio bih biti nevidljiv na jedan dan

Što se nikad nisi usudio ali bi želio probati?
Bill: Ronjenje

Imaš li neke ''tikove'', kao npr. griženje noktiju?
Bill: Često drmam nogom (malo teže prevest)

Što bi promijenio u ovom svijetu?
Bill: Više pravde za sve!!!


U BRAVU se dobije i kalendar… tokići su za ožujak…hehe…
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Par slikica sa Bambi awards 2006; Tom ima predivne patike!!! Aaaaaaargh...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Afterparty;
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


US5

Željela bi naravno čestitati Richieu 18. rođendan!!! Richie si je poželjeo ni više ni manje nego novi auto i to se jako specificizirao, dakle crni Range Rover. Skroman je zar ne?! Ali to nije sve! Uz to dobijete i set noževa potpuno besplatno!!! Ne ne ne ne… hahahaha… mislila sam reć da si je još poželjeo i novi Playstation 3 što si i ja želim ali mislim da će ga on dobiti prije mene pošto će PS3 na hrvatsko tržište doć za 100 godina… *šmrc*


Ovako… ja imam nešto vrlo posebno za vas… odsad pa na dalje u svakom će postu biti po jedna pjesma s novog albuma Us5. Ovaj put ćete dobiti pjesmu One Night With You pošto je to njihov sljedeći singl. A od sljedećeg posta pa nadalje dobivat ćete pjesme po mom izboru dakle od najbolje prema najlošijoj. Možda neće biti svih pjesama…hehe…ali vidjet ćemo još Ako budete dobri djeda mraz će vas darovati. Ako ne, znate šta slijedi…ŠIBA!!! I nema pjesama…hahaha…*evil laugh*

Dakle ovo je link na kojem možete skinuti pjesmu:
Us5 - One Night With You


A ovo su riječi:

One Night With You

Richie:
I dont wanna put no chains on you
I just wanna be here loving you
'Cause you touch me in the place
That puts a smile right on my face

Michael:
But I don't wanna be holding you
Baby only for an hour or two
I want you with me
In these arms for all eternity

BRIDGE: (Richie)
I don't wanna put you under pressure
I just wanna spend some time together
So baby if it's just for one night

REFREN:
Give me just one night with you
Every day of your life
One kiss every morning
After a hundred kisses each night
Give me just one night with you
Everyday for all time
It would be so right
Every day to have just one night with you

Chris:
Love the things you say, the way you move
I'd love to stay here making love with you
'Cause you're just so good to hold
And you've wrapped your arms around my soul

Jay:
Come on and take this heart of mine
You can have it 'till the end of time
I want you to be
Part of every single part of me

BRIDGE (Michael)
One night

REFREN

Baby, give me your kisses for a lifetime
Baby, show me your smiling face each day girl
Baby, hold me in your heart forever
Cuz I need you by my side
And I wont be satisfied

REFREN 2x
baby baby baby...



TOP PICK: +44 – When Your Hearts Stops Beating

Hehe…sjećate se Blink 182? *šmrc* Da da… već znate da su se raspali *šmrc 2x* a bila sam njihov veliki fan, ali eto nam Marka Hoppusa und Travisa Barkera koji su osnovali novi bend +44. Hehe, dečki imaju fetiš na brojke… u bendu su još i Craig Fairbaugh i Shane Gallagher a dečki su me potpuno osvojili sa ovom pjesmom:



Da…hehe…vratila sam se…to sam opet ja…ona s dugačkim postovima…hahahahaha…ipak, moram priznat da nisam ona stara…samo sam si posložila neke kockice i sad je sve na mjestu…neću puno filozofirat ali čisto da vam dam neku pojedinost o sebi…hehe…

KISSICH!!!


- 01:53 - Slobodno reci nešto,nemoj se sramiti... :o) (75) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< prosinac, 2006  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi