ZvijEzDiCe











moja malenkostrolleyesrolleyesrolleyes






Myspace Clocks at WishAFriend.com


ovaj sat je točniji od vašegnaughtynaughty







Lava Lamp from Wishafriend.com


ewo vam lava lampa baš je guba






< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Prosinac 2008 (1)
Rujan 2008 (1)
Lipanj 2008 (5)
Svibanj 2008 (13)
Travanj 2008 (3)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMoVi: Da/Ne…

Opis bloga

Dizz by: *LuDa MaLLa*

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!


[IMG]http://img123.imageshack.us/img123/953/70e9a0b09f3679e7358e62dhu7.gif[/IMG]


ovaj blog posvećujem svim rockerima


MMystical
AArty
RRelaxed
KKeen
OOld

Name / Username:


Name Acronym Generator
From Go-Quiz.com

Moj najdraži igrač"Sergio Ramos"

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

S kolko bi ste ocijenili moj blog?
los
onak srednje
moze proc
dobar
the best
  
pollcode.com free polls


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
F1 Slovenia (moje i frendovo djelo)

srijeda, 28.05.2008.

dosada,dosada i samo dosada

ej ljudi
evo mene opet
baš se javljam da su neki iz mog razreda počeli pušitsmokinsmokinsmokin (ja nenono) baš su glupi
inače kak ste vi?ja sam ok ali mi je dosadddddddddddddddno užasno
vani je valjda +50 burninmadburninmadkuham se
sad sam baš sa svojom sekom Nikom koja je bolesnacrycrycrycry
baš mi ju je žao (Nika ozdravi što prije)
baš sam jučer poslušo pjesmu od Connecta-Samo je jedno pjesma je zakonthumbupthumbupthumbup morate je poslušat
kad smo već kod glazbe ja sam sad počeo slušat baš sve,od popa do heavy metalaroflroflroflroflroflrofl
danas mi je profa iz engleskog zaključila 5
na MSN-u nema nikog pa se nemam s nikim dopisivat
baš neznam o ćemu da pišem i užasno sam umoranzijevzijevzijevzijev
ehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh idem ja onda bok mahmahwavewave



| KoMoVi (10) | …PrinT… | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.