ponedjeljak, 24.03.2008.

back in Ararun

"Automn! Pozuri!" vec 5. put zaderala se Summer. Na brzinu sam obukla marte i strpala Pandoru u njen kavez. Prebacila sam si ruksak preko ramena te istrcala iz sobe na hodnik.
"Napokon!" zacoktala je Summer. Njena zlatno plava kosa padala joj je niz leda poput slapa. Preko ramena joj je nehajno bila prebacena crna skolska torba a kraj nogu su joj bile nase putne torbe. Obje smo bile u crnom iako je ona za razliku od mene imala starke. I to moje crne, sa srebrnim natpisom - Nightwish.
"Joj suti. Imas srece sto sam se uopce ustala na vrijeme." odbrusila sam joj te se spustila niz stepnice.
"Da, znam." rekla je i izasla iz kuce te sjela u limuzinu.
"Di je stari?" upitala sam je stavljajuci Pandoru na sjedalo nasuprot nje i mene.
"A sta mislis?" okrenula je ocima.
"Radi?!" kao i uvijek Summer je kimnula glavom.
"Gospodice, mozemo krenuti?" upitao je Ben, ocev privatni vozac. Odsjecno sam kimnula glavom te se zagledala kroz prozor. Ne mogu vjerovati da ga opet nema. U prozor su udarale krupne kisne kapi. Kao i uvijek u Engleskoj. Mogla sam vidjeti promoceno lisce na cesti. Nebo je bilo mracno, a krajolik siv. Krosnje drveca neprestano su se ljuljale. Stavila sam si slusalice na usi te pustila muziku. Pocela je moja najdraza pjesma.

They came for him one winter's night.
Arrested, he was bound.
They said there'd been a robbery,
His pistol had been found...


Jedva cekam da ga ponovno vidim.


...

"Automn! Probudi se!" netko me drmao. Otvorila sam oci te ugledala Summer.
"Uh, zaspala sam." promrmljala sam te se uspravila. Moj mp4 pao na pod limuzine. "Gdje smo?" proskiljila sam kroz prozor no od magle se nista nije vidjelo.
"Za 5 minuta stizemo na zemljiste Araruna, gospodice." javio se Ben sprijeda.
"Hvala." zahvalila sam mu te pogledala Summer.
"Imamo vremena da se spremimo za tulum." zaklela bih se da mi nekad cita misli.
"James dolazi tek sljedeci tjedan." rekla sam tuzno.
"Znam...ali ako sam dobro cula dva nova tipa dolaze u skolu." rekla je s lukavim osmjehom.
"A da?"
"Aha. Zoe mi je javila...znas da se njen stari stalno druzi s ravnateljem." kimnula sam zamisljeno glavom te pogledala kroz prozor. Bas u tom trenutku limuzina se zaustavila pred ogromnim starinskim dvorcem. Internatom Ararun. Polako sam otvorila vrata, dok je iz dvorca dotrcao domar da nam uzme prtljagu.
"Gospodice Sinar, dobrodosli natrag!" mrzovoljno nas je pozdravio. Ja i on se nikad nismo voljeli. Jos od prvog dana u Ararunu kad sam mu zabila tanjur sa spaghettima u facu.
"Bok!" odvratila sam te uzevsi Pandoru usla u predvorje Araruna.
"Automn, ajmo prvo nes jesti, krepat cu!" rekla je Summer primivsi me pod ruku te krenuvsi vuci prema blagavaoni.
"OK, OK! Mogu i sama hodat, hvala" istrgnula sam joj se iz ruke. Prosle smo kroz dugi kameni hodnik koji je iz predvorja vodio do blagavaone. Po cijelom hodniku visjele su slike davno umrlih osoba dok su na zid bili naslonjeni stari i zahrdali oklopi. Sjecam se kako su me ti oklopi strasili nocu dok sam bila na prvoj godini.
"Summer!!Automn!!" u susret su nam pohrlile Lena i Brooke.
"Ludakinje jedne, ubit cete nas!" viknula sam sekundu prije negoli me Lena zagrlila. Kad smo se odvojile vidjela sam da su iza njih i decki.
"Di ste vi dosad?" Jack se nasmijao zagrlivsi me. Fino je mirisao.
"A sta mislis?! Ova tu koza je opet zaspala!" Summer je mrzovoljno rekla.
"Vidim da te PMS hvata." rekao je Cody Summer te je poljubio. Jos mi nije jasno kak su oni profurali.
"Bljak!" rekla sam te se okrenula Leni. "Dakle??" zbunjeno me pogledala.
"Sta??!!"
"Di su novi decki?!" kriknula sam na nju. Zasmiljuljila se.
"Nisu jos dosli."
"Samo na te decke mislite." ljubomorno je rekao Jack. "Lena se nije prestala smijuljit otkad je cula od Zoe."
"Pa kad su novi. Necemo valjda na tebe mislit?" isplazila sam mu jezik.
"Pa mogle bi. Kak znate da su ti decki zgodni?" arogantno je rekao.
"Da nisu zgodni Zoe nam ne bi javljala za njih!" rekla sam.
"Isuse! Sta ti nije dosta sta svaki decko sa 6 i 7 godine zna sve tvoje grudnjake i boxerice??" sumnjicavo sam ga pogledala.
"Na sta ciljas??"
"Na to da si spavala sa svima." svi su se nasmijali. Ljutito sam ih pogledala.
"To je zato sto sam losa u igrama!"
"Da i ti i Brooke i Summer i Zoe." cula sam poznati glas iza leda. Okrenula sam se i objesila Danielu za vrat.
"Dobro, di si ti??" lupila sam ga po ramenu.
"Zoe me odvukla mucit Waignericu." kroz vrata se prolomio smijeh te su usle Zoe i Lenore. Zoe je kao i inace imala jednu od svojih crnih haljinica i crveni ruz, a Lenore je imala crne traperice i majicu s otvorenim ledima.
"Sta ste joj ovaj put napravili?" Lena je sumorno upitala.
"Nista. Samo smo joj kabinet potopili rozom bojom." rekla je Lenore a ja i Zoe smo se potrgale od smijeha. Jos dok smo se smijale vrata su se ponovno otvorila donoseci nam zrakom ostri miris muskog parfema...



Dakle, nadam se da vam se svida. Ako ne, jebiga. Moj novi blog :D da, znam rekla sam da nemam vremena ali pukla me inspiracija i nisam izdrzala. Pisat cu kad mi dode i kad cu imati vremena i nadam se da cete me citati :D. Kissssss to all, Lizzie.

- 19:49 -

Komentari (35) - Isprintaj - #

Sljedeći mjesec >>

  ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Kolovoz 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Evo jos jedan od mojih mnogobrojnih blogova. Napravljen je spontano kao i ostali te uopce nemam plan za pricu. Za sada radi se jednoj djevojci, Automn, i njenom zivotu. Ona je jedna naizgled posve obicna djevojka. Kci je bogatasa koji nikad nema vremena za nju i njenu sestru. Njih dvije pohadaju privatni internat u sjevernoj Engleskoj, Ararun. Ako zelite saznati nesto vise procitajte post/ove.

Copyright © 2008 by Lizzie (bad_girl_nixa@hotmail.com). Sva prava pridržana. Nema kopiranja bez dozvole vlasnika, sto znaci da ovaj blog zasticen copyrightom, sto znaci da je svaki od ovih likova (bez zvjezdice) plod moje maste i nigdje ne zelim vidjeti jos jednu Automn, Codya Laffertya ili bilo kojeg drugog od likova a da me se nije pitalo i ako na ikojem blogu nadem jos jednu Automn kao glavnog lika prijaviti cu administratoru kopiranje i biti ce posljedica. Ako zelite ikojeg od tih likova u prici ili nesto slicno dovoljno je da me pitate. Imate komentare i moj msn pa... nadam se da me necete smatrati nekom umisljenom glupacom ali zaista mrzim kad me se kopira.

Likovi

* likovi koje nisam ja izmislila vec netko drugi

Image Hosted by ImageShack.us

Automn Sinar - 6. god, Ravenheart

Image Hosted by ImageShack.us

Summer Sinar - 6. god, Ravenheart
sister

Image Hosted by ImageShack.us

John Sinar ex Swanheart student
father

Image Hosted by ImageShack.us

Lena Chelsey Blake - 6. god, Ravenheart
best friend

Image Hosted by ImageShack.us

James Christopher Blake - 7. god, Swanheart
"boyfriend"

Image Hosted by ImageShack.us

Lenore Morticia Robinson - 6. god, Ravenheart
lady death

Image Hosted by ImageShack.us

Amalise Zoe Clarkson - 6. god, Ravenheart
miss naughty

Image Hosted by ImageShack.us

Zane van Gogh - 7. god, Nightgale
cute boy

Image Hosted by ImageShack.us

*Brooke Davis - 6. god, Swanheart
sexy lady

Image Hosted by ImageShack.us

Daniel LeNoire-Dupont - 7. god, Ravenheart
guy with brain

Image Hosted by ImageShack.us

Jack Daniels - 7. god, Ravenheart
wacky boy

Image Hosted by ImageShack.us

Cody Lafferty - 6. god, Nightgale
his royalty

...

Image Hosted by ImageShack.us


When leaves have fallen
And skies turned to grey.
The night keeps on closing in on the day
A nightingale sings his song of farewell
You better hide from her freezing hell


Image Hosted by ImageShack.us


On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
You better believe.


Image Hosted by ImageShack.us


When she embraces
And your heart turns to stone
She comes at night when you're all alone
And when she whispers
Your blood shall run cold
You better hide before she finds you

Image Hosted by ImageShack.us


Whenever she is raging
She takes all life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our world.


Image Hosted by ImageShack.us


Whenever she is raging
She takes all life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our whole world?

Image Hosted by ImageShack.us


She covers the earth with a breathtaking cloak
The sun awakes and melts it away
The world now opens its eyes and sees
The dawning of a new day


Image Hosted by ImageShack.us


On cold wings she's coming
You better keep moving
For warmth, you'll be longing
Come on just feel it
Don't you see it?
You better believe.


Image Hosted by ImageShack.us


Whenever she is raging
She takes life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our world


Image Hosted by ImageShack.us


Whenever she is raging
She takes life away
Haven't you seen?
Haven't you seen?
The ruins of our world