utorak, 25.09.2007.

Nemoj da me ostavis....

Neznam zasto uopce pisem ovaj post i neznam zasto me netko tako brzo moze nazivcirat....sve bude super,cijeli dan...jos bolje cijeli tjedan i onda se nade netko tko me u sekundi nazivcira...a sve je bilo dosad 5...ma uglavnom...nemam pojma jel cu i ovaj post uopce objavit...bilo je ovo ljeto par postova koje sam napisala i onda samo jednostavno obrisala...nema veze sto ovaj blog nitko ne cita ali ipak...bilo je govora o puno stvari...i o meni i mojem drustvu...jednostavno nekada kada vam se dogodi neka sitnica..nesto vas podsjeti na neka davna vremena...i jednostavno se sve vrati u sekundi....

Sve i da imam jos jedno srce,dala bih ga tebi da za tebe tuce...Sve i da mogu vratiti vrijeme vratila bih nase minute srece(ljeto 2000 i neke...hehe)

To se meni cesto dogada...i previse,vise nego sto bi trebalo...neke stvari jednostavno ne mogu zaboravit...puno toga je ostalo iza mene...previse ne izrecenih stvari...i puno stvari koje drzim za sebe a ponekad imam osjecaj kad mi se nakupi puno toga i kada nemogu gledat ovaj svoj zivot sada,dode mi da to sve jednosavno izbacim iz sebe...ali tim bi samo povrijedila previse ljudi...

Kada sam najtuznija,nesrecna,najruznija od sebe 105 posto dam da jos jednom pokusam...I zurim da se uvjerim da je zivot ipak lijep i da nije stao svijet i da nikad nece...Ipak se okrece....

Bila sam i ja povrijedena...puno puta...sto u ljubavi,sto u prijateljstvu...i iz toga sam puno naucila....nikad si nisam dopustala da se zaljubim...a onda se nade netko,netko zbog koga sam presla sama preko onog sto sam si stroago zabranila...i kako god je ta veza bila super...preko noci se ipak dogodilo ono cega sam se najvise bojala...koliko god sam to prebolila...jednostavno me bole i same uspomene na to...al ipak ih se volim sa smijehom na licu sjecat i ne kajem se nimalo sto sam si bila dopustila da nekoga zavolim jer bio je osoba vrijedna toga...A sto se tice prijateljstva...tu sam na sve navikla...ponekad se dogodi da saznate da vam najbolja prijateljica upravo to nije ni bila...da vam radi puno stvari iza leda...ali to saznate prekasno...

Za moje dobro kazni me,nedaj da zivot mazi me...Za moje dobro muci me,da budem losa uci me....Ako me volis rani me i pusti da ti vrati ja jer samo dobrim curama uvijek se ruzno desava...

Trenutno mi je super...imam decka(moglo bi se reci da sam i zaljubljena) i frendice i frendove koje nikada ne bih htjela mijenjati...

...Hajde nocas mi dodi svega mi donesi,nocas nesto lijepo treba da se desi...Hajde nocas mi dodi,bit ce vina i pjesme...Ja bez tebe neznam ja bez tebe ne smijem...


20:56 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 13.09.2007.

TRAŽI SE DEČKO::...

Evo, ovaj post pišem samo zato što me šulava molio da napišem novi...ne znam baš o čemu bi pisala...pa eto škola je počela,nažalostcry...šmrc,šmrc...Neki ljudi iz razreda mi nisu baš puno nedostajali...stanje u razredu od maturalca se popravilo,donekle....neki su još uvijek u svađi i tak...al mi nebi bili mi da se opet ne svađamo....trenutno su u toku svađe oko maturalne...užas...ajd,ko je još vidio imat maturalnu dolje u dori s oko 150 ljudi....još da si i sama služim na vlastitoj maturalnoj...pa nebi bas,hvala...ma uglavnom...inace maturalna je 9.05. al se nezna još gdje....al znam ja da ćemo čičkova,točka i ja pobijedit i bit će u hotelu....hehe...ipak se zna da uvijek mora bit sve po mom...a goga nam ima maturalnu 2.05...blago nama...osim škole kod nas sve po starom...stalno čekamo samo vikend,al i preko tjedna znamo mi zbrisat malo van...dosadno je stalno kod kuće...a i kad sam kod kuće stalno sam na kompu i na onom msn-u...to vam je moj život....u utorak smo goga,duda i ja išle kod mane na palačinke...normalno,nismo imale mira i morale smo na tu osječku ić,eee...stajat će nas jednom života ta ulica...al jebiga....yes...i više stvarno neznam šta da pišem...dopisivala sam se sad sa šulavom al je zbrisao na trening,pa kad se vrati imat će šta čitat...odoh ja sad opet na msn zajebavat malo ljude....pozz svima i maham vam...wave...a tko drugi nego ja....
evo i slike koju mi je matija rekao da moram stavit(al još odavno,malo sam bila zaboravila)...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us


20:11 | Komentari 2 | Print | ^ | On/Off |

nedjelja, 02.09.2007.

I wanna be forever young...

Trenutno mi se neda bas pisat jer sam ljuta...al inace sutra skola pocinje...kraj je ljeta...ovo ljeto mi je inace bilo najbolje ljeto dosada...mislim da mi bez goge i dude ovo ljeto nebi bilo tak super....kad vec nemam volju za pisanje,evo samo neke slike od subote.....

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us


21:40 | Komentari 4 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>