ponedjeljak, 20.08.2007.

JOJ........

Da,joj....no...da vam se pohvalim sad kak sam se spucala....bili sad na stanici i zajebavali se...i sulava normalno poceo zajebavat,i ja kak sam trcala za njim tak sam lijepo legla na cvijecnjak,a na stanici nas danas bilo dosta,sto je malo cudno bilo...bili goga,sulava,kofer,tomica,matija,moj buraz i ja...al su mi se smijali...ruka ajd donekle dobro,kuk malo crven,a o nozi da ne pricam....boli ko sam vrag blabla...nemogu ju ni ispruzit kak treba...sad mi neki decko preko msn-a objasnjava kak da me prestane bolit,barem trenutno...ovim putem mu zahvaljujem...sad necu moc hodat neko vrijeme...za subotu mogu zaboravit kratke hlace...a u pm...sutra kad sulava dode kod mene na kavu gotov je....e i plavusa se sad vidi na nozi...joj....burninmad...sad sam ljuta....headbang...a bas sam se veselila kak cu opet u subotu u dance na podij...jer ova subota je bila odlicna.....i u blue moon-u i u danceu....naplesali smo se,slika ima mali milijun,napokon je bilo onak super....ajd pozdravljam vas sve...odoh se ja lijecit cokoladom i sladoledom....a slike ce biti sutra...nadam se...ćao,ćao....wavewave pusek vam salje sandrakiss


22:39 | Komentari 5 | Print | ^ | On/Off |

četvrtak, 16.08.2007.

KAO PIJESAK MEĐU PRSTIMA

smokin
Hehe...evo meni došlo malo da pišem...eeee...ljetoo,ljeto coolcool...stvarno nam je super ovo ljeto...pogotovo ova zadnja dva tjedna....uživamo,zajebavamo se i boli nas briga za sve...ak usporedimo s prošlom godinom-potpuna suprotnost...nekad smo znali sjedit na stanici(na pipi),zajebavat se i bilo nas je mali milijun....a sad...sad smo stalno nas tri i koga pokupimo usput...od onih 5 ludača koliko nas je bilo sad smo stalno zajedno samo nas tri...goga,duda i ja...i baš nam je super...thumbup....svaki dan smo na shpitzi(kak god se pise),postali stalni gosti casina....evo baš smo sad došli iz centra...bile u pubu "gledat" utakmicu s nikolom i borisom....naughty...jučer bile isto u centru gledat dinamo pa se kasnije malo vozali pa su nas skoro i ostavili u makloševcu na groblju...eee,i moram se pohvalit...bila sam u ljeskovici....thumbup....sutra opet centar...subota isto...a i nedjelja isto-kino....a sljedeći tjedan napokon na kampiranje...jeeeeeee....thumbuppartyyes....al jos malo pa škola...i kraj ljeta...headbangblabla..uf...al zato uzivamo do zadnjeg daha....smijeh...kak bi duda rekla-mi smo kao u tree hillu...evo i pjesmica jedna....


Zadnji dani ljeta prolaze
ti plivas kroz tamne valove
sjedim sama tu na obali
djevojka koja se lako zaljubi

Zadnji dani i ja gledam te
ti se penjes na vrh stijene visoke
pa mi mahnes prije nego sto ces skociti
mahnes djevojci koja se lako zaljubi


Ovo su dani kada sve
cini se sve je moguce
cini se kao da bi ti
mogao mene voljeti

Ove cu dane pamtiti
vise se nece vratiti
nestaju poput sna
kao pijesak medju prstima


Snovi sad znam od cega su
tvoj macak na prozoru
ti jos spavas, brod u luku pristaje
neke djevojke se lako zaljube

Zadnje jutro, ljeto odlazi
spremam stvari, necu plakati
ti se budis i nasmijes se
neke djevojke se lako zaljube


pusikam vas sve,i maham vam....kisswavecerek voli vas sandra


22:35 | Komentari 3 | Print | ^ | On/Off |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>