četvrtak, 05.07.2007.

Vidi komentare

Mojih 28 godina

U ponedjeljak sam navršila 28g.
Još jedan rođendan je iza mene,bilo nas je puna kuća,došle su mi sve prijateljice,njihove lošije polovice i dječica,a ja sam samo sjedila i uživala u komplimentima kako mi lijepo stoji trudnoća,kako mi se samo trbuh vidi,koji je sada već prilično velik.
Dobila sam svašta nešto na poklon,a najdraži mi je onaj od mojih bebica,naime zaa rođendan sam ih prvi put onako za pravo osjetila i evo od ponedjeljka ih osječam svaki dan i to stalno,a najviše kad pričam ili se smijem.
Dobro je i to što sam počela bolje i spavati,i čak odspavam do 9h,što je rekord za mene ali radim na tome da taj rekord i oborim.Još uvijek s vremena na vrijeme i povratim i još uvijek nemam nešto apetita (što je i bolje).
Vidim da me neki od vas i pitaju kakvo je stanje što se sexa tiće.....nikakvo,mene je previše strah a muža još i više ali to ne znači da dodira nema (hm...)!!!
Idem malo do vas....

05.07.2007. u 11:37 • 34 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

Opis bloga

pisanje svakodnevnice jedne mlade i udate žene,koja se jako,jako ali zaista jako zeljela da postane majka!
Napokon se njen san ostvario i to uz dvojke.

Linkovi










Free Hit Counter



Kontakt Leni1


.

nazočni