Zakon Privlačnosti

ponedjeljak, 21.01.2008.

Zakon Privlačnosti (Law of Attraction) 5

Vidim da smo se već skupili i počeli malo komentirati. Zahvalio bi na pohvalama ali i kritikama također. Kritika je povratna informacija koju ne treba zanemariti. Kada sam pričao o optimizmu mislio sam o meta pozitivnom razmišljanju.

META POZITIVNO RAZMIŠLJANJE

Meta pozitivno razmišljanje nije neka farsa već način na koji treba razmišljati da bi to bilo ispravno.. Npr ako neko pokuša prestati s pušenjem i razmišlja na sljedeći način:
Moram prestati pušiti!
Pušenje je štetno za zdravlje!
Više ne pušim!
Dosta je s pušenjem!
Pušenje nije zdravo!

Ovakvo razmišljanje vas tek navodi na pušenje, jer od svega toga u glavi vam ostaje samo pušenje. Pušenje. PUŠENJE!
Da bi se riješili cigareta i pušenja morate biti malo kreativniji. NPR:
Ja postajem zdraviji.
Ja sam u procesu postizanja savršene kondicije.
Moj duh je zdrav a tako i tjelo.
ili ono iz filma "Sječaš li se Doli Bell"
"Svakoga dana u svakom pogledu sve više napredujem"
Kada se razmišlja na ispravan način sve je moguće. Zamislite da su navike Ribe. Imate jednu veliku lošu naviku(velika riba) pušenje. Kreirate jednu novu naviku zdrav život (mala riba) bez pušenja. Malu ribu trebate nahraniti da bude jača od velike ribe a pritom je morate skrivati od nje. znači ne smijete misliti na lošu naviku već samo na dobru kako bi je ojačali. A kada dovoljno ojača to se zove pobjeda.. Treba biti stalno na oprezu da se stara navika ne vrati. Tako da stalno treba bildati novu dobru naviku. Misli su konstruirane tako da ponavljanje povečava mogučnost ponavljanja. Što više puta nešto ponovimo veća je vjerojatnost da ćemo to opet ponoviti (navike). Tako da neke stvari već radimo refleksno bez razmišljanja. U biti nije bez razmišljanja već instiktivno. Isto tako instiktivno možete zapaliti cigaretu ako vas neko ponudi a vi niste pušili nekoliko mjeseci. Ne proradi vam kliker da kažete da ste prestali već jednostavno uzmete i zapalite. To se događa radi toga što pre rano mislite da ste prestali i onda ona velika riba jednostavno pojede manju.. Samo zato jer ste je pustili bez nadzora. Ako vas zanimaju detalji možete u knjižnici posuditi "Snagom Uma - Tony Buzan". knjiga vas uči ispravnom razmišljanju. Pozdrav svima. Možete predložiti teme o kojima bi mogli prodiskutirati. Jer svako ima svoj stav i drugačiji svjetonazor.

Evo malo komentara za Luciju i Basileu. Već prije sam objasnio da treba ispravno razmišljati a sada bi vam objasnio na koji način. Razmišljati treba u svim smjerovima. Ako ispunjavat križaljku i pokušate je riješiti ispunjavajući samo vodoravne stupce. Kolika je vjerojatnost da je riješite? Isto to se dešava i s mislima. Morate ih pustiti da plutaju same u svim smjerovima. Vama je potreban neki podatak koji ste pohranili negdje u dubini. Vi ne znate kamo ste pospremili taj podatak ali mozak zna jedino što nije dosta dugo išao po to pa mu treba malo vremena da nađe. Možda ste čuli za onaj savjet kada nešto ne možete riješiti najbolje se maknuti od svega i počet radit nešto drugo (najbolje neki lakši fizički rad ili tjelovježbu). Riješenje će vam doći samo od sebe kada se najmanje budete nadali. To se dešava jer ste mozgu dali malo slobode i niste ga opteretili nepotrebnim krivim mislima. On je sve sam obavio i dao vam povratnu informaciju "NAŠAO SAM IZVOLI".

Što se tiće onog tonjenja a mislim pozitivno a ipak potonem. Sigurno je bio problem u razmišljanju. Nije svako pozitivno pozitivno. Vi možda mislite da je to pozitivno ali u biti učinak je sasvim suprotan. Bit svega je da treba kontrolirati misli i ne popuštati uzbuđenju, bjes ili ljutnji. Oni su ti koji te skreću sa pravog puta i govore ti da je to dobro i ispravno. Evo moj primjer danas. Ovo je već treči put da pišem ovaj post. Prva dva puta sam napisao i pukao mi je blog.hr te nisam mogao spremiti niti objaviti. Isto tako mi je i nestao tekst tako da ga nisam mogao niti kopirati. Ali po treći puta sam se primio istoga i napisao sam ga. bez ljutnje bez nervoze. i vola napisao sam ga opet. Možda nije isti onakav kakav je bio u početku ali obradio sam sve teme koje sam planirao. Da sam se naljutio sigurno ga nebi napisao. Pozdrav svima i nedajte da vam ništa ovaj dan pokvari. :)

Nastavlja se.. naravno:)

- 21:10 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prilagođeno pretraživanje
  • Komentari On/Off
    eXTReMe Tracker

Opis bloga



  • Pozitivno razmišljanje vodi prema uspjehu i sreći...

    zakonprivlacnosti@gmail.com

Linkovi