Zakon Privlačnosti

nedjelja, 20.01.2008.

Zakon Privlačnosti (Law of Attraction) 4

Danas sam malo filozofski orijentiran pa bi mogli pomoću ovog zakona pokušat dobiti poante is nekih događaja koji su se desili u zadnje vrijeme. Znači čisto što bi bilo da je bilo. ;)
Malo zabave. (za andreja :))

IZBORI

Tko je pobjedio? Zna se!:)
Zašto? To čemo pokušati dokučiti.
Ako uzmemo u obzir ovaj zakon o kojem nismo ništa znali dobit ćemo nevjerojatne odgovore...
Kao što znamo pozitivno razmišljanje stvara pozitivno okruženje. A negativno negativne. Koliko je bilo besmislenih reklama, izbornih parola, gafova, uvreda, laži, optuživanja.. Kako ste se sami osječali u jeku predizborne kampanje?
Sigurno kao i ja. Frustrirano. Gledate spot npr sportaši iz dijaspore. I kažete samo da oni ne pobjede. I ne samo da kažete već i mislite o tome intenzivno. Nekim ljudima je postala opsesija da ne pobjedi neko. Svi su bili protiv nekog a niko za. Ako kažete da ste protiv rata. Šaljete poruku univerzumu o ratu. Za ili protiv najvjerojatnije mu ne znače ništa već ono iza toga, a to je rat. Prema tome ispada da ako ste vi protiv ili za rat, taj rat će se i desiti. Ukoliko smirite tenzije i počnete razmišljati pozitivno, reći ćete da ste za mir. Znaći da je bolje biti protiv mira nego protiv rata. Sve je u formuliranju rečenice. Ako želite biti protiv nekoga morate mu naći suprotnost i biti za njega. Npr. nepravilno(samo da ne pobjedi Kanader) Pravilno (neka pobjedi Pilanović). Znaći uvijek je bolje biti za suprotnost nego protivnost.

"I negativna reklama je bolja od nikakve." Točno ili netočno? Točno! Zašto? Zato što ljudi ne znaju razmišljati na pravi naćin. Koliko ste puta čuli da neko priča o nekom dučanu? čuli ste samo ime a ne znate kako je razgovor tekao? možda se pričalo o tome kako tamo nekaj ne štima? ali vi ste svejedno otišli tamo. Možda zbog znatiželje da vidite jel to stvarno tako ili zbog toga što ste čuli za to sa više strana. Koliko god reklama bila loša ipak je reklama i ima svoj učinak. Reklamne kampanje su u biti jedna ogromna hipnoza. Tjera vas da kupujete stvari koje u biti ne želite već vam se kroz kampanju pokušava nametnuti želja za tim. A ono što stvarno želite potiskujete duboko u podsvijest. To vas dovodi do frustracija koje pokreću negativne misli a samim time privlačite i negativne događaje.

Zastanite malo i zapitajte sami sebe. Što ja zaista želim?

Mislim da vam odgovor sigurno neće biti neki deterđent ili mobitel. Ako je! Onda stvarno imate problem.

One stvari što se vrte po reklamama i prekidaju vaše omiljene serije i filmove, je čisto zbunjivanje vašeg mozga. Kada vam reklama prekine seriju o čemu razmišljate? Opet glupe reklame! opet onaj dosadni deterđent kaj opere sve a nemorate ga niti otvoriti. Ne želim reklame. Razmišljate negativno! a baš to vas koći u napretku. Kako u duhovnom tako i u materijalnom. Iz očaja se rađa očaj, a iz mudrosti sreća. Zato vam želim da budete mudri i ne dozvolite nikom da vas izbaci iz takta. Mislite o lijepim stvarima, ne budite protiv nekog, već budite za nekog tko mu je suprotnost. A kada vidite da će vas neko izbaciti iz takta razmišljajte o ljepim stvarima koje vas čine sretnima. (djeca, unuci, psi, mačke, ribice, more, ljeto)

Kad smo kod stvari koje volite, koliko imate vremena za odmor? 2-3 tjedna godišnje. od 52 vi imate 3 za odmor i možda još 2 ali za nešto napravit, što se nemože računati kao odmor. Dali je to sloboda? Nedelje su nam se pretvorile u šoping mise! Cijeli tjedan ste okupirani poslom. Na poslu vam nije baš sjajno svi vas maltretiraju. Te negativne misli donosite doma i nemožete ih se riješiti. tek vam vikend ostaje za neki odmor druženje s obitelji, prijateljima a vi ste u zaostatku jer shvatite da nemate više ništa u frižideru, i morate u šoping. Šopingirate u velikim centrima i kupujete sve i svašta jer su vas one reklame navukle. Dođete na blagajnu i zapitate se, zakaj to toliko košta? Zato što ste nesvjesno kupili stvari koje vam netrebaju. kad pogledate šta bi vratili vi ne vidite ništa nepotrebno i tako po tko zna koji put ispadnete "magarci". IA IA IA. to je sve što trebate reć. I onda vam nije do ničega. Niti do druženja niti do prijatelja a kamoli do crkve. Na kraju vas taj blagoslovljeni ŠOPING baci u totalni očaj jer uvidite da ste potrošili dosta novca a da u biti večina onog kaj ste kupili vam uopće ne treba. Ali to vas ne spriječava da za tjedan ili dva ne počinite istu glupost. IA IA IA. Magareću glupost.
(Ispričao bih se svim magarcima ali ovo nije bilo ništa osobno već samo metafora radi lakšeg razumjevanja.)

Mije mi jasno kako loše koristimo jednu od najsofisticiranijih i najmočnijih sprava u cijelom svemiru. Naš mozak. Naš mozak je jači od najjačeg kompjutera na svijetu, i to barem milion puta. A mi se ponašamo kao kokoši. Kako možemo za sebe reć da nekaj ne razumijemo. Nije stvar u tome da li razumijem ili ne razumijem . Već u tome želim li razumjeti ili ne! Stvar samopouzdanja. Ja mogu. Ja hoču. Ja želim: Ja znam. Ja učim. Za sve nas vrijede isti zakoni. Svi smo isti. Ali se svi ne ponašamo isto, niti se isto osječamo. Mi smo ti koji mjenjamo naše osječaje mi smo ti koji upravljamo našim sudbinama. Ali se ipak dajemo u ruke nesposobnima i vjerujemo im sve do propasti. Pitam se zašto. Svako može biti uspješan samo ako to želi. I naravno ako to želi na ispravan način.

nastavlaj se..

- 19:33 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Lipanj 2009 (1)
Lipanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Prilagođeno pretraživanje
  • Komentari On/Off
    eXTReMe Tracker

Opis bloga



  • Pozitivno razmišljanje vodi prema uspjehu i sreći...

    zakonprivlacnosti@gmail.com

Linkovi