<3 2+2=4 - 4.1. - Blog.hr

sve je isto . . .

osmijeh
ljubav
fotografija
ljeto
putovanje
. trema

  • (polu+fotogenična
    realni perfekcionist!
    neprecizna do bola)




  • kad narastem i ja želim biti jogobelino voće
    ja ne čuvam parfeme za posebne prilike
    ja imam dvije mame
    ja jedem nonstop
    ja se igram bojama
    i crtam po balkonu
    ja sam od onih sta nestaju na crtu
    ja volim jagode i sunce
    ja sam matematika
    ja mogu pojesti samo 1 cedevita bombon
    ja sam često gej
    ja cu dozivjeti stotu.
    i volim! ~


  • I VOLEĆU DOK ŽIVIM.

    a dok živim
    živjet cu od
    čuvanja djece
    putovanja
    projektiranja
    psihologiziranja
    fotografiranja
    matematike
    i
    šivanja robe




    2+2=4


    2 know you is 2 _ _ _ _ you

    "Sometimes when I try to understand a person’s motives I play a little game. I assume the worst. What’s the worst reason they could possibly have for saying what they say and doing what they do?” – Lord Petyr Baelish

    nedjelja,14.04.2019. at 14:48 | 2 / 44 - iz škrape u škrapu
    -------------------------------------------------------------------------------------






    << Arhiva >>

    |