la vida termina

utorak, 04.10.2011.

Ponekad je lako u tome svemu izgubiti sebe. Zato volim ovaj skriveni kutak, gdje pisem samo sebi ili pokojem vrlo rjetkom prolazniku. Kad se zamorim od predstavljanja sebe, jer to cinim isuvise, ovde sam mirna. Zatvorim se u ovu sobicu i cekam... Ko ce izaci ovaj put? Da li ona drska? Ili ona zaljubljena u sebe? Ona bjesna? Ili ona seksualno opterecena? Ona nostalgicna? Ili ona deprimirana, usamljena? Nije vazno. Ovde moze sve to. Ovde me niko nece osuditi, a i da to uradi, nije me briga. Pomalo je opasno. Mada, mislim da je opasnije to sto se desava sa mnom van ove sobe. To predstavljanje fasade... To vaganje rjeci. Ne mogu se kontrolisati. Kad vec stvaram sliku sebe, hocu da je savrsena. Bezveze... Stvarno iz mene izvlaci ono najgore.

- 23:25 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi