la vida termina

srijeda, 02.03.2011.

Jos jedan izbor. Mozda
Sve teze mi te je ostaviti
Sve vise me tjelo veze za tjelo
I nije me strah
Cekam odgovor na pitanje sto nisam postavila
Pitam se da li zelim "da" ili "ne"
Pustim muziku da ne cujem
Mozda
"Mozda" je bilo jedno divno stanje
Mozda je vrjeme da napustim "mozda"
Mozda ne
Nekada sam sam te ostavljala i bojala se da mi neces oprostiti
Ako te sad ostavim, strah me da necu sebi oprostiti
Strah me da cu se promijeniti i zaboraviti
osjecaj tihog zadovoljstva na tvom ramenu
ispunjena tvojim mirisima
zadivljena tvojim izborom muzike
tvojim rjesenjima sitnim svakodnevnim problemima
...
mozda cu biti druga, ponovo, mozda ovaj put neces cekati
da

- 00:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi