la vida termina

subota, 05.02.2011.

vi sto ste svoje zivote dali za slobodu, mlada lica, nasmijana... za slobodu, ne svoju, vi je necete dozivjeti... sigurno niste ovo planirali, ovako otici... kamen u glavu... cudno je nekom kao meni razumjeti to... niste mi bili stvarni dok vam nisam vidjela lica, mlada lica, godina moje brace...

http://1000memories.com/egypt

trudim se da natjeram druge da osjete... da zazale... da bar se zainteresiraju za to sto se vama desava. ali ne mogu ih ni kriviti, njima je to toliko van njihove stvarnosti i drugacije od njihovih svatanja zivota, da je nemoguce razumjeti, nepojmljivo...
ne krivim ih... ali se ne predajem... moj doprinos je mali... ali to je nebitno...

- 22:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< veljača, 2011 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi