la vida termina

utorak, 18.01.2011.

provela sam vece
trazeci pravu pjesmu
da u meni odjekne
ispuni prazne prostorije izmedju mojih skupljenih rebara
nisam je nasla
sad ce me progutati kada tople vode
ah taj prvi trenutak
kao zagrljaj koji se ceka godinama
a onda prodje
koga god pozelim, tu se stvori
kao boginja sam nocas
vladam svojom dosadom nemilosrdno
dugo sebi nista novo nisam kupila
kakvo neobicno ponasanje u ovom nasem danasnjem drustvu
nisam jos sebi ni kupila stan niti cu uskoro
nisam jos nikome rodila djete, to djete sto svi prizivaju
da li iz pakosti mozda? da li je to mozda neka podvala?
ja vladam bar svojom matericom!

- 21:09 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2011 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi