la vida termina

ponedjeljak, 06.12.2010.

Ponekad se sve odjednom ucini nevaznim...
U kuhinji cudan zvuk, niko nije tu, deda polako nestaje, sekundu po sekundu, nije znao naci svoju sobu
Mislim puno o drugom dedi koji je isto tako postepeno nestajao, sjetim se kako je staja s druge strane staklenih vrata i mahao mi
Neke prizore je nemoguce zaboraviti...
Sad i on, nekoliko hiljada kilometara od mene nestaje
Lani je tesko, Lana opet nekog gubi, ja je ne mogu zastititi, ne mogu ni sebe
Ona ce to morati gledati iz prvog reda, Dino, Dadi...
Kako ce ovaj svjet izgledati bez njega, selo, kuca, njegova soba
Strah me je tuge predamnom, daleko daleko je sve to
a slutim nesto, slutim vec danima
iako jos nikog nismo izgubili zimi, nama u proljece umiru
Zelim ga zadrzati jos malo, jos jedno ljeto... ili dva...

- 23:42 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< prosinac, 2010 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi