la vida termina

ponedjeljak, 10.08.2009.

Eto, zavrsilo se i ovo. Bez da je i pocelo. Moj D to naziva borbom protiv patriarhata. On je uvjek tako intelektualan. Ali sam danas prazna. Odlazim za par sati i sad je sigurno da nista nece biti od mojih fantazija da dozivim cisto fizicko zadovoljstvo sa nekim ko me samo na taj nacin privlaci (D: Jebi i ne osvrci se). Dozivljavam to kao neuspjeh. Moje tjelo jos gori. Opsesija seksom ili fantazijama. Ne zelim sebi priznati da mozda ne bih mogla biti u stanju da krocim toliko van ramova moje kulture, mojih licnih strahova i definicija sebe. Ne zelim da smatram ni sebe i ne svoje tjelo necim dragocjenim, necim zasta muskarac treba da se trudi. Koliko god zvucalo ljepo, to me stavlja u inferiornu poziciju i uskracuje mi moju licnu potrebu za seksom. Ne znam u stvari, mozda to uopste ne bi bilo za mene. Ali me nervira sto ne znam. I kako je krenulo tesko da cu saznati. Ucinila sam sta sam mogla, bez da predjem preko mog ponosa. Javljao mi su u po noci, tad mu ne bih dosla. Nisam ni mogla pred rodjacima da se pokupim i odem sa njim kuci. U biti, bila je glupa situacija. A i nisam vjerovatno bila spremna. Sad su mi neke stvari tako smjesne. Kad je rekao: Pokazacu ti Dalmaciju. (D-ov komentar: Pokazacu ti Dalmaciju u mojim mudantama). A ima tako slatke zube. Tugujem za fantazijama koje nisam prozivjela. I da jesam vjerovatno bih opet tugovala, ali bi bar znala.

- 09:45 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< kolovoz, 2009 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi