la vida termina

srijeda, 29.07.2009.

I realize now that it is the security of my life that cripples me
no matter how insignifant the security is
depraving myself of my dreams
locking myself inside my fears
it is a life I thought I had to live


Mozda sam djetinjasta i nezrela, mozda sam nezasita, mozda cak narcisoidna... Ali probala sam, taj zivot me ne cini sretnom. Krocim vec dve godine kroz zivot u polusnu, borim se sa pola srca za stvari koje ne zelim, pokusavam biti odgovorna, odrasla, zrela. A u meni nesto me se odrice, nesto me ismijava, i podsjeca na onu drugu mene, onu koja bih mogla biti. Postala sam strah i nezadovoljstvo. Ne mogu vise ovako, cjena je previsoka.

- 09:31 - Komentari (0) - Isprintaj - #

ponedjeljak, 27.07.2009.

Kad se dva mora sudare

Topim se,
Jer te osjetim pod kozom
Kako se provlacis kroz moje vene
Moj stomak je tvoj, moje grudi, moj dah
Tvoj osmjeh,
Tvoji zubi nepravilni sto se preklapaju
I moj razmak izmedju zuba
Smedje oci sto se smijulje vragolasto
Ne zelim da te upoznam, zelim da te osjetim
Na usnama, jeziku
Da te progutam u nekom mracnom kutku
Mozda u tvom stanu
Nije do tebe, ovo je moj bjeg od same sebe
Da vidim da li mogu biti ta druga
Razmisljam o nasem plesu
Kao sto sam slutila godinama
Nasa tjela su se odmah razumjela
Sve sto si govorio bilo je nevazno
Osim kad si mi sapnuo
“Idemo kod mene, mozemo se samo ljubiti”
Htjela sam se tu odmah ljubiti
Do kuce bi se uspjela predomisliti, ohladiti
Vec je svitalo i razum se budio u pijanom mozgu
Nevazan je bio glas savjesti
Ali me je zaustavio strah
Izasla sam i ugledala te na ulazu
Ti si privukao ruku licu i rekao: nazvacu te
Ali nisi




Smjesno u tome svemu je da si ti, koji si u biti nevazan, u meni probudio vise zelje za zivot nego sto je ista drugo moglo u proteklih godinu dana. Ni moji poslovni uspjesi, ni moja veza, ni moja putovanja. Kako tome odoliti? Ne znam kako to objasniti. Mozda jer to nisi ti, neko budjenje jedne druge ja.Znam da si mi se svidio kad smo se upoznali prije 5-6 godina. Ali nisam nikom priznala. Sreli smo se jednom i odmah poceli flertati. Onda sam te srela na Marmontovoj sledece godine, samo kratko, i tad si mi bio dobar. I sad ove godine, kad smo se opijali kod Poljuda, pitao si me: Jel se ti mene sjecas? Nisam ti priznala koliko te se dobro sjecam. Uhvatila sam pricati sa P cjelo vece, dok si ti prilazio, zadirkivao me, dok si istovremeno upadao nekim curama na klupi pored. Ja sam bila, po obicaju, hladna i ti si samo nestao. Tad mi je mozak poceo da fantazira, pomalo svaki dan. Mozda zbog R i njenih avantura na kojima sam joj zavidila, mozda zbog te dosade koje se ne mogu rjesiti gdje god da pobjegnem, mozda zbog vrucine i hormona i neodoljive zelje da budem neko drugi. Izgubila sam nadu da cu te vidjeti ponovo i pocela se osjecati kao glupa tinejdzerka. I onda u subotu, kad smo bili vani, ti naleti na samom pocetku veceri. Pozdravio se brzo i nestao. Trazila sam te pogledom posvuda, ali nije te bilo. Otisli smo u drugi klub, ja sam se osjecala ocajno i totalno glupo. Vec je bilo cetiri sata i taman se pocoh oporavljati. Plesala sam sa prijateljima i bracom kad sam krajickom oka ugledala tvoju majicu. I tada si upadao nekim curama. Samo sam se okrenula i odlucila da je ovo propala stvar. Pocela sam plesati sama sa sobom i gle cuda, ti se nacrta tik uz mene. I tad je neki neobican vjetar poceo duvati. Blizina tvoga tjela, osjecaj triumfa i hemija nasih pokreta. Sve je bilo savrseno. Nisam htjela da ti pridjem previse blizu jer su me braca prekorno gledala. Ali nisam mogla ni da ti odolim. Znam da ne bismo imali nista drugo nego ljetni flert, mozda seks i dobru pricu za povratak u tu meni sad tako stranu zemlju. I nista drugo i ne trazim od tebe. Volim sto mi se ne svidjas na neki drugi nacin nego cisto fizicki. Ne zelim igrati neke glupe igre u kojima sam tako dobra inace, niti imam vremena za to. Zelim ti biti avantura, i sebi priustiti avanturu. A sve poslije neka bude kako bude. Spremna sam i na kajanje i na depresiju i na osjecaj krivice. Samo ne mogu podnijeti jos jednu promasenu sansu.

- 14:06 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2009 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • Najbolje pisem
    kad je potreba da nesto kazem
    jaca od ambicije da napisem nesto dobro
    Zaplovite mojim mislima
    i kad vidite da vam taj put nije tako stran
    onda sam uspjela nesto reci


Linkovi