<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentare: Vidiš/NeVidiš Image Hosted by ImageShack.us
× About Me ×

Ime: Laura.
Prezime: Nie bitno. :P
Živim: U Kutini.
Datum rođenja: 6.10.1997.
Razred: 6.c.[OŠ Mate Lovraka Kutina].
Hobi:Mažoretkinje,rolanje,
pjevanje.ITD.

Volim:
~Mažoretkinje.
~Moje pse:Lisa & Billy.
~Obitelj.
~Moe frendove.
~Sladoled.
~Msn & Facebook.
ITD.!

Nevolim:
~Školu:U nju idem sam
zbog frendova.
~Učit.
~Ljude koje se pretvaraju da su ti
frendovi, a sam te ogovaraju.
~Kad vijetar puše. '-.-'
~Spremat sobu.
ITD.!
××××××××××

Ak hoćete da vas stavim u linkove,
napišite u komentarima.Odma stavljam. :]

16.1.2010. ~> Datum kad sam napravila blog. :D


Moi banner:



Image and video hosting by TinyPic









× Linkići ×

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
××××××××××××
Mario.xD.
Toca. :DD
KutinskeMažoretkinje.Moi Blog.
Issa. <3

Pandica.Cool Dizzevi.!
AnnA.Dizzevi.
Gimnazijalka. =]

FunBox - WebCounter


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


četvrtak, 21.01.2010.

E ovai post pišem zbog DOSADE.!

Helou.!
Ja neam ništ pametno za radit.Pa malo idem pisat post. :D
Ubiti se dosađujem.Ko i uviek.xD.
Sad sam došla sa treninga.Bilo je ok.Al nam je koreografija za maškare malo retardirana.Ahhh.Al ajd ok.Sam šta ću se osramotit pred Robnom. -.-'
Sutra onai pregled kičme.Jooj.Moramo skinut čarapee. :S
Jadna ja.Prvi sat nam je TZK.Trčat ću ko pokisla kvočka. :D
Al me bar Tjelesni razbudi.Pa mi se nespava na nastavi.I nezieva.Jer kad stalno zievam na nastavi nastavnici postave kao cielom razzu pitanje i onda kažu da ću to ja odgovorit jer zievam. -.-'
Idu mi SKORO svi naživce.Svi me živciraju.Ufff. =/
Pojudjet ću.Stalno mi se spava.I umorna sam.A šta je naigore.Kičma me boliii.!
Nadam se da će mi one šugavee viežbe pomoć.!
Uglavnom.Po ciele dane visim na ovom štekavom kretenu.[Kompu].I Fejsbučim.I malo sam na emesenu.Marina naravno nesmie na komp.Pa se dosađujem. -.-'
Moi život postaje sve gori i gori.Buahahahahahahahaha.Baš.!
To bi bilo to.Neda mi se pisat kak sam liena.Čak ni disat. :P
Pozz kozi Marini i mom medenjaku Ivani.Woim vas curkee. <3 <3
P.S. Neda mi se sad stavljat lyrics od Simple Plana.Haahahahahah. :P

- 21:31 - Komentirai.! [4] - Troši Boju.! - ×

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.