<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>
  siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Veljača 2010 (1)
Siječanj 2010 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentare: Vidiš/NeVidiš Image Hosted by ImageShack.us
× About Me ×

Ime: Laura.
Prezime: Nie bitno. :P
Živim: U Kutini.
Datum rođenja: 6.10.1997.
Razred: 6.c.[OŠ Mate Lovraka Kutina].
Hobi:Mažoretkinje,rolanje,
pjevanje.ITD.

Volim:
~Mažoretkinje.
~Moje pse:Lisa & Billy.
~Obitelj.
~Moe frendove.
~Sladoled.
~Msn & Facebook.
ITD.!

Nevolim:
~Školu:U nju idem sam
zbog frendova.
~Učit.
~Ljude koje se pretvaraju da su ti
frendovi, a sam te ogovaraju.
~Kad vijetar puše. '-.-'
~Spremat sobu.
ITD.!
××××××××××

Ak hoćete da vas stavim u linkove,
napišite u komentarima.Odma stavljam. :]

16.1.2010. ~> Datum kad sam napravila blog. :D


Moi banner:



Image and video hosting by TinyPic









× Linkići ×

Dnevnik.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr
××××××××××××
Mario.xD.
Toca. :DD
KutinskeMažoretkinje.Moi Blog.
Issa. <3

Pandica.Cool Dizzevi.!
AnnA.Dizzevi.
Gimnazijalka. =]

FunBox - WebCounter


MusicPlaylist
Music Playlist at MixPod.com


utorak, 19.01.2010.

.Beyonce-Halo. :]

Remember those walls I built
Well, baby they're tumbling down
And they didn't even put up a fight
They didn't even make up a sound

I found a way to let you in
But I never really had a doubt
Standing in the light of your halo
I got my angel now

It's like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
It's the risk that I'm takin'
I ain't never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo

Hit me like a ray of sun
Burning through my darkest night
You're the only one that I want
Think I'm addicted to your light

I swore I'd never fall again
But this don't even feel like falling
Gravity can't forget
To pull me back to the ground again

Feels like I've been awakened
Every rule I had you breakin'
The risk that I'm takin'
I'm never gonna shut you out

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo

I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
Halo, halo

Everywhere I'm looking now
I'm surrounded by your embrace
Baby I can see your halo
You know you're my saving grace

You're everything I need and more
It's written all over your face
Baby I can feel your halo
Pray it won't fade away

I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo

I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo
I can feel your halo halo halo
I can see your halo halo halo

- 21:17 - Komentirai.! [7] - Troši Boju.! - ×

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.